וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מקרטני בלופ

חן רוזנק

27.5.2007 / 12:18

מרתון של החיפושית הבודדה, כולל הקלטות נדירות של הלהקה האם ושל להקת כנפיים בסינמטק ת"א

40 שנה אחרי אלבום המופת "סרג'נט פפר", ו-65 שנה אחרי שפול מקרטני בא לעולם, סינמטק ת"א מציג את המרתון "פול מקרטני חי" (איפה לנון, איפה?).

שעות על גבי שעות של ביטלמאניה, עם הקרנות נדירות של הביטלס, ושל הלהקה אליה התעופף פול לאחר הפירוק, כנפיים, מחכות למעריצי הרביעייה המופלאה ביום שישי, ה-15 ביוני.

המרתון, שעורך ומפיק די ג'יי מושל, יחולק לשני חלקים: תחילת הערב, משעה 22:00, תוקדש לביטלס עם הקרנת קליפים, ראיונות ומופעים נדירים של הלהקה מכל שנות פעילותה, והחלק השני יוקדש לפול מקרטני, החיפושית השורדת, והדי אינפנטילית לאחרונה.

מקרטני ששלח כפיל לבדיקת אבהות והתגרש מהת'ר מילס במהלך מכוער למדי, הפך למעניין בזכות השערוריות שנקשרו לשמו, ולא בשל המוזיקה הטובה שהוא עדיין עושה (ומי שהקשיב לשני אלבומיו האחרונים יודע שהוא אכן עדיין עושה מוזיקה טובה). וחבל.

תדמיינו לעצמכם חמש שעות

למקדימים מצפה בתחילת המרתון הופעה מלאה של הביטלס ביפן משנת 1966, הקרנה בפעם הראשונה המופע השלם על גג בניין אפל, קטעים נדירים מתוך הביקור הראשון של הלהקה בארצות הברית, שישולבו בקטעי הופעות מתוכניות טלוויזיה שונות וכמובן קטע ההופעה המפורסמת אצל אד סליבן.

החלק השני של המרתון יוקדש לקטעים מהקריירה של פול מקרטני הכוללים ראיונות, קטעי הופעות נדירים ולקינוח מופע שלם של להקת כנפיים, שמעולם לא הוקרן בישראל, ROCKSHOWמסיבוב ההופעות ונוס & מרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully