וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה עושה עלייה

27.5.2007 / 15:22

המחזמר על כוכבת הילדים הבינ"ל מגיע לארץ בחסות רשת מגה שהשקיעה 1.5 מ' דולר. רותם אבוהב מועמדת לגלם את הילדה השובבה

מאמא מיה לא לבד. עונת מחזות הזמר של חנוכה עוד רחוקה אמנם, אבל לקיץ הקרוב מצטרפת כבר עוד מכונת סחיטת כסף מההורים, בדמותה של אלילת הזאטוטים דורה.

דמותה של החוקרת הנועזת הולכת לקרום עור וגידים לשמחתם של ילדי ישראל: אחרי סדרת טלוויזיה אחת ואינספור מרצ'נדייז עולה לבמה הגרסה המקומית של המחזמר "הרפתקאות דורה הפיראטים".

ההצגה, שהועלתה לראשונה בחו"ל לפני ארבע שנים, תגיע במלואה מהניכר אל ביתן 1 בגני התערוכה בת"א ב-18 ביולי, ותכלול את התפאורות והתלבושות המקוריות לצד בובות ענק שיתופעלו על-ידי צוות במה בינלאומי.

ההבדל היחידי בגרסה המקומית של המחזמר יהיה שדורה והחברים יזמרו להם בעברית, בעזרתה האדיבה של סמדר שיר. רותם אבוהב היא בין המועמדות המובילות לגלם את דורה החבר'מנית, כששאר האודישנים שצולמו נשלחו לארה"ב לצפייה ולהחלטתה של הבמאית המקורית של ההצגה ג'ן ראפ.

ראפ הייתה שותפה ליצירת ההפקות הבימתיות של "מחפשים את נמו" ושל "בוב ספוג מכנס מרובע" , במקרה הזה יתפוס את מקומה הבמאי עידן עמית.

מגה הפקות בע"מ

כמו אורנג' וסלקום שאחראיות לצריכת התרבות שלנו בכל מה שקשור לפסטיבלי מוזיקה והופעות ענק, גם כאן נכנסת חברה מסחרית לתמונה. רשת "מגה", שמשקיעה מיליון וחצי דולר בפרויקט, היא זו שמביאה ונותנת חסות להפקה.

למי שתוהה, מגה לא התבלבלה. למותג דורה יש בארץ 35 חוזי מסחור פעילים ועוד כ-10 חוזי מסחור בתהליך. מחזור מכירות מוצרי דורה בישראל ב-2006 מוערך בסכום של כ-50 מיליון שקל. רוב המוצרים הנמכרים בישראל הינם פיתוח מקומי, וצפי המכירות של מוצרי דורה לשנת 2007 הוא כ-150 מיליון שקל.

הסדרה שמשודרת ב-75 מדינות וב-15 שפות , ביניהן בארץ בערוץ הופ (עונה שנייה), היא הצלחה ענקית.

עלילת המחזמר תגולל את מסע הרפתקאות של דורה בדרך להחזרת תיבת אוצרות שנגנבה על-ידי פיראטים. אליה יצטרפו חבריה המוכרים "בוטס" הקוף, איזה האיגואנה, טיקו הסנאי, דיאגו, חטפני השועל, תיק הגב המפורסם ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully