וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: שודדים את הזהב בבתי הקולנוע

חן רוזנק

28.5.2007 / 10:21

החלק האחרון בטרילוגיית הפיראטים "שודדי הקאריביים: סוף העולם" השתלט על המקום הראשון בסופ"ש, והפך לפתיחה החזקה ביותר בישראל לפי המפיצים

זה לא ממש מפתיע: כולם חיכו שיגיעו הפיראטים ויכבשו את הפסגה, וזה אכן קרה. "שודדי הקאריביים: סוף העולם" הרוויח בסופ"ש הראשון להקרנתו 126.5 מיליון דולר בארה"ב בלבד.

מפיצי הסרט בארצנו הקטנטונת, שבה סופרים בשקלים ולא בדולרים, מדווחים שהסיקוול קבע שיא חדש בישראל, כשגרף בפתיחתו שלושה מיליון ש"ח. השיא הקודם היה שייך לסרט מטריקס 2 שגרף 2.6 מיליון ש"ח. מכובד בהחלט.

עם זאת, לאכזבתו של קפטן ג'ק ספארו הנירוטי, החלק השלישי לא עבר את רף ההכנסות של החלק הקודם, "תיבה של איש מת", שגרף בשלושת הימים הראשונים להקרנתו לפני שנה 136.6 מיליון דולר.

ובכל זאת, נחמה קטנה לחילייו הזומבים של קפטן דייבי ג'ונס – החלק השלישי שבר את שיא ההקרנות בארבעת הימים של יום הזיכרון האמריקאי, שנקבע בשנה שעברה ע"י אקס-מן 3. קיירה נייטלי, ארולנדו בלום וחבריהם השודדים עברו בקלות את הרף של סרט המוטציות שעמד על 123 מיליון דולר.

שיא ההכנסות בפתיחה עדיין שייך לספיידרמן 3 מיודענו, שהרוויח 151 מיליון דולר בשלושת ימי ההקרנה הראשונים מוקדם יותר החודש.

סיקוולים בצמרת

החלק השלישי בטרילוגייה לא מתמקד בקאריביים בלבד ומציג ב-102 מדינות ב-4,362 בתי קולנוע. "סוף העולם" הולך בעקבות הסרט האורגינלי, "קללת הפנינה השחורה", שיצא לפני ארבע שנים, וההמשך משנה שעברה, "תיבה של איש מת".

אולפני דיסני, שהביאו לנו את הפרק האחרון בהרפתקאות החוליגנים, טענו שההכנסות מהסרט ברחבי העולם כולו הפכו את יום שישי בו הוא הוצג, לשישי החזק ביותר בהיסטוריה שלהם, דווח ב-BBC.

שאר החמישייה די צפויה מאליה: הפיראטים ששדו את המקום הראשון משרק 3, שהגיע אליו רק בסופ"ש שעבר, וכעת הרכין ראש בפני ספינת הרפאים וירד למקום השני עם הכנסות של כ- 51מיליון דולר ממכירת כרטיסים.

במקום השלישי אנחנו יכולים למצוא את ספיידרמן 3, גיבור העל שטווה רשת קורים סביב החמישייה הראשונה ולא מתכוון לרדת ממנה בזמן הקרוב עם הכנסות של 13.7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully