וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו יפו בלילות

חן רוזנק

28.5.2007 / 15:55

אירועי "פשפש לילה" בסמטאות השוק הקסום, בין הנמל למסגד, חוזרים אלינו גם השנה. חינם אין כסף

שוק הפשפשים ביפו מתכונן לפלישת ההמונים בשובו של "פשפש לילה"- בילוי לילי אלטרנטיבי בין הענתיקות, בגדי היד שנייה ואבולעפיה.

החל בתאריך 7 ביוני, וכל יום חמישי בחודש, משעה 20:00 ועד חצות, יחכו לכם ספות וכורסאות מהוהות, עליהן תוכלו להאזין לתכנית הרדיו של תלמידי בית הספר למוזיקה "מיוזיק" שתשודר מרחבת השוק.

לצד החנויות הפתוחות של היפואים האורגינליים, יוקמו במקום גם דוכני מעצבים, מכירת ספרים ,מיחזור ואוספי וינטאג' של תקליטים,דיסקים ודי.וי.די במסגרת 20 שנה לאוזן השלישית, ובסלון האחורי של השוק יתקיימו הופעות חיות.

המוזיאון יורד אל העם

תלמידי בית הספר הגבוה להנדסה ולעיצוב שנקר יציגו את התערוכה "בגדים מהבוידעם", כשלא רחוק משם יעלה ויבוא קולקטיב מעצבי גן החשמל, הכולל בין השאר את אילוצ'קה, נאית, נופר גלפז, פראו בלאו, קלוזט, גוגה, מאיה בש, הגר סתת ועוד.

החברות המוכשרות מהגן יציגו את תערוכת "רק היום", על הקירות של מרכז עמיעד, כל ההכנסות תרומה למרכז לאמהות צעירות חד הוריות.

ובנוסף תתלה ברחוב תערוכת צילום, תחת הכותרת BlindDate, בה צלמים יתנסו בפעם הראשונה במצלמת לומו האוסטרית. בין שפני הניסיונות נמצאים לירז פאנק, דוד עדיקא, נטלי שוינצינגר, עדי הררי, רוני בן שמחון, קרן ארננדס, עדי ברנדה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully