וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודריגו זכה ברוקדים עם כוכבים

חן רוזנק

28.5.2007 / 23:16

המוצ'אצ'ו הלטיני גבר על אילנית לוי בגמר הגדול שנערך הערב במרכז סוזן דלל. רק הפאשלה בשידור התכנית העיבה על הניצחון

מעל 370,000 איש הצביעו בגמר, והכתירו את רודריגו גונזלס ובת זוגו לריקוד נעמה תבורי כמלכי הרחבה בסיומה של תכנית הגמר המיוזעת של "רוקדים עם כוכבים", שנערכה תחת כיפת השמיים, לאחר שהשתלטה על מרכז סוזן דלל בת"א.

הזוג המלכותי הניף את הגביע, בעוד מלכת היופי לשעבר לוי והעזר כנגדה, דניס בלוצרקובסקי, נאלצו להסתפק רק במחיאות הכפיים.

החגיגיות המעושה נקטעה לרגע באמצע הגמר, כשבמהלך הריקוד האחרון של רודריגו ונעמה, המסך הוחשך לפתע, ולקחו דקות ארוכות (במהלכן דחפו ב"רשת" פרסומות, קליפים וקצת עמנואל רוזן), עד שחזר השידור למסלולו.

הזוג המנצח זכה ב-80 אלף ש"ח אותם תרם לאיגוד הרקדנים בישראל. כפרס נחמה, שניתן מבעוד מועד, ארבעת המשתתפים זכו בזוג כרטיסי טיסה לאירופה.

ארבעת השופטים, קלוד דדיה,יוסי יונגמן, אלי מזרחי וסאלי אן פרידלנד סיימו את חלקם בתכנית, כשהעניקו 114 נקודות לאילנית ודניס, שתורגמו לשתי נקודות, ו109 נקודות לרודריגו ונעמה, שתורגמו לנקודה אחת.

הגמר שאינו נגמר

אחרי שישה חודשים של חזרות, עייפות כרונית ופגיעות פיזיות כאלה ואחרות, התייצבו הזוגות המתמודדים, באווירת מלחמת כנופיות משהו בהתאם לפרומו העצבני לו זכו, ועלו על הרחבה.

כל זוג נזקק לשלושה נאמברים: קלאסי ולטיני, שניהם ריקודים שכבר ביצעו במהלך העונה, ואחרון חביב סגנון פריסטייל שהכינו במיוחד לקראת תכנית הסיום.

אמהות ארבעת הרקדנים בגמר, סלבס או לא סלבס, חיכו בקהל, עם הפתעה נעימה לדניס, שההפקה דאגה להביא את אימו ואחותו ללא ידיעתו מקרקוב, לאחר שלא התראו שמונה שנים (דמעות תמיד מוסיפות לרייטינג, לא ידעתם?)

לכבוד סיום העונה השלישית ארגנו לנו ב"רשת" גם ריקוד זוגי של המנחים אבי קושניר עם אנה ארונוב, והילה נחשון עם דני יוכטמן. בנוסף זכינו לריקוד פרידה של כל משתתפי העונה (מיכל זוארץ אפילו הספיקה ליפול בדקות החסד המועטות שניתנו לה על הרחבה).

בקטעי המעבר, הכביכול מותחים, עלו לפזז על הרחבה להקת הפלמנקו הספרדית "לוס וויוונקוס", ולהקת סינרגיה בתור אתנחתא מוזיקלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully