וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופור אינטרנשיונל

חן רוזנק

30.5.2007 / 9:42

אחרי הזכייה בפרס דוב הכסף לבמאי הטוב ביותר בפסטיבל ברלין האחרון, סרטו של יוסף סידר נמכר להפצה בינלאומית באנגליה, יפן, רוסיה ותאילנד

פסטיבל קאן האחרון לא הועיל רק לסרטים הישראלים שהתמודדו בו, אלא גם לאלה שנשארו בבית, למשל "בופור". במהלך פסטיבל הקולנוע בצרפת חברת "בוואריה" העולמית, שמפיצה את סרטו של יוסף סידר ברחבי תבל, סגרה הסכמי הפצה עם בתי הקולנוע באנגליה, יפן, רוסיה ותאילנד.

לאחר שבארץ צפו 300 אלף איש במעלליהם של אושרי כהן, אוהד קנולר והחבורה, הגיע זמנו של שאר העולם. הצעות הפצה הגיעו גם מארצות הברית, קנדה, צרפת, איטליה, גרמניה, מדינות דרום אמריקה וסקנדינביה. ההסכמים צפויים להיסגר בשבועות הקרובים.

זכויות ההפצה בארצות הברית, הועברו לחברת ICM, מהסוכנויות הגדולות בעולם. מנכ"ל החברה, ג'ף ברג, המייצג את רומן פולנסקי, ברנרדו ברטולוצ'י, ברייאן דה-פלמה ובימאים נוספים מהשורה הראשונה בעולם, צירף לאחרונה לרשימת לקוחותיו גם את יוסף סידר, ולאור ההתקשרות ביקש לנהל את המשא ומתן להפצת "בופור" מול השוק האמריקני.

כזכור במקביל להצלחת הסרט, ספרו רב המכר של רון לשם "אם יש גן עדן", עליו מבוסס "בופור", נמכר להוצאות לאור (ביניהן Random House מההוצאות המובילות בעולם) בשמונה מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully