וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ספקטור לחץ על ההדק?

חן רוזנק

30.5.2007 / 10:42

במהלך משפטו של המפיק המוזיקלי הידוע, העיד חוקר מקרי מוות כי השחקנית שנמצאה בדירתו ללא רוח חיים - נרצחה

סאגת משפטו של פיל ספקטור מסרבת לגווע. אחרי הנהג הפרטי, שהעיד כי ראה את המפיק המוזיקלי האגדי עם האקדח המרשיע, עכשיו גם חוקר מקרי המוות מצטרף לחגיגה ומצהיר - היה זה רצח.

כזכור, קו ההגנה עליו התבססו הסינגורים של ספקטור היה כי לאנה קלרקסון, השחקנית שנמצאה ללא רוח חיים באחוזתו ההוליוודית לפני ארבע שנים, התאבדה. במהלך המשפט המסוקר, שמתקיים בלוס אנג'לס, עלה להעיד חוקר מקרי המוות, שבדק את גופתה של קלרקסון, וטען כי הדבר אינו אפשרי.

דר' לואיס פנה אמר לפני חבר המושבעים כי נמצאו חבורות על זרועה הימנית של קלרקסון ועל פרק כף היד, אבל הוא לא הצליח לזהות את מקור הסימנים, כפי שדווח ב-BBC.

הוא הוסיף כי החבורות מעידות ככל הנראה כי קנה של אקדח נדחף בכוח לפיה, לפני שנורתה סופית. בהתייחסו ללשונה החבולה של קלרקסון, הוא אמר שזה "מאוד יוצא דופן, וזה נגרם עקב 'טראומה מכוח בוטה'- משהו הכה בלשון הזאת"

דר' פנה העיד כי מהרשימות שקרא, התרשם כי קלרקסון הייתה בן אדם אופטימי, ללא היסטוריה של דיכאונות או ניסיונות התאבדות. הוא אמר כי לא הייתה כל ראיה שהיא התכוננה להתאבד, והעובדה שהיא נהרגה כשהיא עדיין מחזיקה את הארנק שלה מתחת לכתפה, לא ממש אופיינית להתאבדויות.

איך חולפת תהילת עולם

ספקטור, בן ה-67, פרץ בשנות ה-60, היה אחד מהמפיקים המוזיקליים החשובים בהיסטוריה של הפופ. הוא היה החלוץ שהמציא את אפקט ההקלטה "קיר הסאונד", ועבד עם כוכבים כמו הביטלס (להם הפיק וערך את Let It Be ), טינה טרנר, לאונרד כהן והראמנוס.

כזכור, ספקטור מואשם בהריגתה של השחקנית לאנה קלרקסון, ב-3 בפברואר 2003. כמה שעות לאחר שהשניים נפגשו בסאנסט סטריפ, במועדון הלילה "האוס אוף בלוז" בו עבדה, היא נמצאה ללא רוח חיים בביתו. אם יורשע הוא צפוי להיכנס לכלא לתקופה שבין 15 שנה למאסר עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully