וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנים נלחמים למען זכויות אדם

חן רוזנק

30.5.2007 / 14:06

לציון 40 שנה למלחמת ששת הימים גייסו הארגונים ההומניטרים בישראל שלל יוצרים, שיופיעו ביום אירועים מיוחד תחת הכותרת "עד שתפקח את עיניה", בנמל ת"א

סרטים, הצגות, דיונים, מופעי שירה, במת הייד פארק ותצוגות אמנות, מחכים לבעלי המודעות החברתית שיגיעו ביום שישי הקרוב, משעה 10:00, לאירועי "עד שתפקח את עיניה", לציון 40 שנה למלחמה ההיא.

כדי להעלות לסדר היום את זוועות הלחימה וכל מה שקרה מאז בשטחים הכבושים, תוצג ההצגה "את ואני והמלחמה הבאה", של חנוך לוין. הפעם בביצוע הצוות המקורי שהופיע איתה ב-1968 בתיאטרון הערבי-עברי.

בנוסף יתקיים פאנל סופרים בהשתתפות סמי מיכאל, עלא חליחל, רונית מטלון, ובהנחייתה של אריאנה מלמד. יענקל'ה רוטבליט ימחא בטקסטים חריפים, הפעם בנאום ולא בשירה

שוברים שתיקה

דוד טרטקובר, אלכס ליבק, מיקי קרצמן, יונתן בן-אפרת וערן טורבינר יציגו צילומים וסרטים ויקיימו דיון, כשלצידם תוצג תערוכת צילומים וסרטונים של אקטיב סטילס, אקטיווי, בצלם, חדשות הוט והטלוויזיה החברתית.

בנוסף יתקיים גם פאנל חברתי-כלכלי, בהשתתפות ד"ר האלה אספניולי, אדריכל שמואל גרואג, ד"ר דני פילק, ד"ר צבי שולדינר, ובהנחיית ד"ר סמי שלום שטרית. את פאנל התקשורת בהשתתפות ד"ר דניאל דור, נזיר מג'לי ורותי סיני, תנחה אורלי נוי.

אמיר אוריין מתיאטרון החדר יעלה את "שם משתמש גנרל", ובאגף המיצגים תעלה טל הרן את " אשת תיל" , וקבוצת "איפה דנה" את "נטוע". כמו כן תתקיים הקראת שירה ועדויות, תחת הכותרת "שוברים שתיקה".

את האירועים, שיתקיימו ב"ארקה" שבנמל ת"א, בכניסה חופשית, מארגנים האגודה לזכויות האזרח בישראל, אמנסטי ישראל, במקום, בצלם, הועד הציבורי נגד עינויים בישראל, יש דין, מחויבות לשלום ולצדק חברתי, רופאים לזכויות אדם ושומרי משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully