וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובעים את מועדון הברקפסט על סלקציה

כרמל בן צור

31.5.2007 / 15:44

שני צעירים תובעים 60 אלף שקל בטענה כי התנהגות המועדון הינה עבירה על חוק איסור אפליה במוצרים ושירותים

שני צעירים מאזור המרכז הגישו לבית משפט השלום בתל אביב תביעה על סך 60 אלף שקל נגד מועדון הברקפסט הנמצא ברחוב רוטשילד בתל אביב. זאת, בטענה לסלקציה אסורה בכניסה למועדון.

השניים טוענים, באמצעות עו"ד גולן גדליה, כי בחודש פברואר השנה החליטו הם וחבריהם לחגוג את יום הולדתה של חברתם במועדון. לצורך כך, הם החליטו להתפצל לשני רכבים, כאשר ברכב אחד נסעו שתי חברות וחבר נוסף, וברכב השני נסעו הם ושני חברים נוספים.

נוסעי הרכב הראשון שהגיעו למועדון ראשונים, ובכך הקדימו את נוסעי הרכב השני - הודיעו לתובעים באמצעות טלפון נייד כי הם נכנסו למועדון וכי המועדון אינו מלא. לאחר כעשר דקות מסיום השיחה, כך נטען, הגיעו הצעירים למקום ברכב השני.

עת ביקשו הם וחבריהם להיכנס ולהמשיך את הבילוי במועדון, הם נתקלו בסלקטור שעמד בכניסה וסירב להכניסם בטענה שמדובר במסיבה פרטית ובאירוע סגור למזומנים בלבד.

התובעים יצרו קשר עם חבריהם והודיעו להם כי אין באפשרותם להיכנס למועדון. לאור האפליה והסלקציה האסורה, כהגדרתם, הם החליטו להמשיך ולחגוג את מסיבת יום ההולדת במקום אחר.

לדבריהם, התנהגות המועדון מהווה עוולה אזרחית על פי חוק איסור אפליה במוצרים ושירותים והם טוענים כי התנהגות המועדון פגעה בהם פגיעה קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully