וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון קנה את אמינם

חן רוזנק

31.5.2007 / 16:00

אחרי שהשתלט על זכויות ההפצה של שירי הביטלס, השחור שהכי רוצה להיות לבן, החליט שהגיע תורו של הלבן שהכי רוצה להיות שחור

השנים האחרונות הבהירו למייקל ג'קסון, חלום הבלהות של כל ילד קטנטן, שהמוזיקה שלו היא לא מה שימשיך ויזרים דולרים לחשבון הבנק המדלדל. עכשיו הוא מחליט להמשיך להתפרע במסע השופינג.

אחרי הביטלס, דואג הזמר המאותגר פלסטית לרכוש את זכויות ההפצה של עשרות אמנים נוספים, ביניהם זמר הראפ נטול הפיגמנטים אמינם.

מסתבר שהדאחקה שהריץ על חשבונו סלים שיידי בקליפ ללהיט הענק 'Without Me', לא הפריעה לו להעביר לידיו את הבעלות על החומרים שהוציא אמינם לאורך השנים.

בנוסף לבעלות על השירים של אמינם 'Without Me' ו'The Real Slim Shady', ג'קסון חולש עכשיו על ממלכת שירים שכוללת 125 אלף יצירות ביניהם להיטים של שאקירה, בק, ביורק, כריסטינה אגילרה ובויז-2-מן.

כל מה שאתם שומעים שלי! שלי!

ג'קסון, שותף בחברת התקליטים סוני ATV מיוזיק, קנה את אחת מחברות ההפצה העצמאיות החזקות ביותר, Famous Music LLC מחברת התקליטים Viacom.

"זו אבן דרך עבור חברת ההפצה של סוני ATV מיוזיק", היגג הזמר בהצהרה לעיתונות, "הקולקצייה המגוונת של שירים בקטלוג הזה נעה מקלאסיקות נצחיות ללהיטים עכשוויים. ואני מלא סיפוק להוסיף את הרכישה של Famous Music לחברה שלנו"

החברה היא בבעלות משותפת של סוני ושל קרנות שהקים ג'קסון בכבודו ובעצמו. הקטלוג החדש מכיל 125 אלף שירים, ובנוסף כולל גם את להיטי הקאלט "Moon River", "Take My Breath Away," שיר הנושא של "לב אמיץ", "הסנדק", "פורסט גאמפ" ,"משימה בלתי אפשרית", "השוטר מבוורלי הילס", ושל השלאגרים מברודווי "שורת המקהלה" ו"המפיקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully