וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנשיונל VS עופר ניסים

ביום הגאווה הקרוב שתי הצ'ילבות הותיקות יתחרו ראש בראש: עופר ניסים, מגובה בהופעת בכורה של המוצהר הטרי אמיר פיי גוטמן, מול הדיווה אינטרנשיונל באיחוד מרגש עם שמעון שירזי

קהילת הגייז רועשת וגועשת: בצעד היסטורי, לא פחות, שתי האושיות הגאות והמובילות שלה, עופר ניסים ודנה אינטרנשיונל הולכות להתחרות לראשונה זו מול זו, ביום הגאווה הקרוב, בשתי מסיבות מושקעות.

למי שלא מעורה בנבכי הריב המתוקשר נזכיר שכבר כמעט עשור שהחברות הכי טובות לשעבר, הזמרת והדי ג'יי, לא מדברים, אחרי שהנסיעה המשותפת לאירוויזיון התפוצצה ברעש גדול, והובילה לסיום הקשר בין השניים.

ביום שישי, ה-8 ביוני, אחרי מצעד הגאווה, שיתחיל ב-12:00 ויתרחש בדרך מבניין העירייה ועד לטיילת, יגיע המבחן האמיתי של שתי המחנות היריבים. בפינה הימנית הדי ג'יי עופר ניסים ב-TLV, יחד עם אמיר פיי גוטמן בהופעה גאה ראשונה. תחת הכותרת Stars In Your Eyes יחכו לכם גם אסף אמדורסקי, מאיה סימן-טוב, זמרת הבית, ואיגי וקסמן על הפטיפון.

בפינה השמאלית לעומת זאת מצפה איחוד היסטרי של דנה אינטרנשיונל ושמעון שירזי, תחת הכותרת "גיבורי תרבות", פעם ראשונה שוב ביחד ברחובות ת"א, מאז ימי הפליירום.

רק תזכורת, שירזי וניסים מסוכסכים גם הם בערך שלוש שנים, אחרי שניסים ערק אז למשכנו של חיים פנחס בדום, ונטש את שירזי אחרי עשר שנות הרקדה משותפות.

כולנו פוליטיקלי קורקט

"אנחנו מאחלים לכולם בהצלחה", הגיב המנהל האישי של עופר ניסים, אבי אנקורי, על הופעתה של דנה אינטרנשיונל ראש בראש מול האמן שלו "ומאחלים לכולנו חג גאווה שמח". חתן השמחה, עופר ניסים, נמצא כרגע בסיבוב הופעות בפריז, ולא ניתן היה להשיג את תגובתו.

גם שמעון שירזי נשאר בגזרת הנחמדות: " שיהיה מברוק לכולם. אני לא מסתכל מה קורה במקומות אחרים בזמן שאני עושה את המסיבות שלי. כל השנים הוי מסיבות גאווה אחרות שהתחרו בי, ואני לא בודק מה הולך שם, אלא מעדיף להתמקד במה שקורה אצלי."

ואנחנו אומרים יאללה סולחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully