וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והיד השחורה

עומר בכר

3.6.2007 / 11:29

הוא כבר נכווה מכך בעבר, אבל זה לא מנע ממנו להמשיך לשתות תה. עומר בכר גם לא מוותר על שעת מנחה עם ביקורת טריילרים

הממלכה המפוחדת

ביחס לזמן הממושך שצבא ארצות הברית כושל בעירק, לא נעשו הרבה סרטי מלחמה מצליחים על האזור. יכול להיות שכמו במלחמת ויאטנם, לא אוהבים בהוליווד לחטט בפצעים פתוחים. הבמאי פיטר ברג עבד בעיקר על סדרות טלוויזיה ועל הסרט "Smoking Aces" המאכזב מתחילת השנה. מצד שני את הסרט הפיק מייקל מאן שמחזיק רזומה מרשים של סרטי אקשן.

טריילר לסרט חדש בשם "The Kingdom" עוסק בבעיה העירקית ממקום אחר – ערב הסעודית. כמו הרבה סרטי אקשן, גם הטריילר הזה מתחיל בפיצוץ, הפעם של שגרירות ארה"ב בערב הסעודית. הפיגוע תובע את חייהם של מעל 100 בני אדם. בתדריך שמעביר ג'יימי פוקס כראש צוות FBI למחלקה, הוא מסביר על המשימה ומספר על ההרס הכבד שנגרם בידי הטרוריסטים. ג'ניפר גארנר לא יכולה לעצור את הדמעות.

הצוות מגיע למזרח התיכון, שפ הוא נפגש עם כל הגורמים שאמורים לסייע - ואולי גם לבגוד בו במהלך הסרט. בהמשך הטריילר מראה את הצדדים הפחות-יפים של המלחמה, לצלילי השיר "Bullet In the Blue Sky" של יו2. הבחירה –יו2 לבדה היא אמירה על אופי הסרט – בומבסטי כמו מטוס לנשיאת פצצות.

ציון טריילר: יעיל כמו פצצת מימן

קהל יעד: גברים גבריים.

פידו דידו

פעם שנאתי סרטי זומבים. אני מודה. אבל מאז שיצאו "מת על המתים" ו"שחר המתים", החלק השונא שבי מת, והתעורר לתחייה החלק שמעריץ אותם ויושב ומרייר מול המסך כמו יצור שאכלו לו את מוח.

הטריילר לקומדיית האימה "fido" הכניס אותי שוב לזומבי זון. הוא מתחיל ברגל ימין בסצינה בה מרצה מבוגר נכנס לכיתת בי"ס יסודי ושואל את הילדים כמה מהם היו צריכים בעבר להרוג זומבי. רק 3 ילדים מצביעים. או אז קולו של קריין נכנס ומסביר שלא היינו מסתדרים בלי הזומבים שלנו, שעושים בשבילינו עבודות שונות, מחלוקת הדואר ועד ניקיון הבית.

טימי הקטן מתייחס אל הזומבי של משפחתו (בילי קונולי בתפקיד חייו-מותו) בתור חבר, עד שיום אחד הזומבי עושה מה שזומבים עושים ומחליט לנגוס חתיכה מגברת הנדרסון השכנה, מה שמעמיד את הידידות האמיצה בסכנה. " I Wanna Be Sedated" של הראמונס מתחיל להתנגן על רקע קטעים מהסרט וביקורות משבחות.

ציון טריילר: מת על המתים.

קהל יעד: חובבי סרטי אימה עם טוויסט.

מבצע שלמה

אני כל כך משוחד כשמדובר בסרט בכיכובו של וויל ארנט, שאפילו לא אנסה להסתיר את ההערצה העיוורת. אם למישהו יש בעיה עם האתיקה העיתונאית אליבא דטריילר פארק הוא מוזמן להתקדם לכתבה הבאה.

וויל ארנט, שהחל כקריין פרסומות ועשה את תפקיד חייו כקוסם הכושל ג'וב ממשפחה מהפרעה, המשיך בקריירה קולנועית לא ממש מצליחה. בשנה שעברה יצא אחד מסרטי ה-DVD המצחיקים שעוד לא ראיתם "בוא איתי לכלא", וכעת הוא חובר מחדש לבמאי ומוציא בקרוב את "The Brothers Solomon".

שני אחים (וויל פורטה מ-SNL הוא האח השני) שחונכו ע"י אביהם בחינוך ביתי, סובלים מקשיי הסתגלות חברתית. כשאביהם מבקש מהם על ערש דווי לגרום לו אושר אחרון בדמות נכד, הם יוצאים למסע המשך השושלת. הטריילר, הפורש את הסינופסיס על ידי קריין שנתמך בבדיחות מהסרט, אמנם לא מקבל ציון לשבח על מקוריות, אבל מפצה על כך בבדיחות מוצלחות סטייל האחים פארלי. חוץ מזה שארנט הוא מהיחידים שמסוגלים לקרוע אותי מצחוק גם בהקראת דו"ח מבקר המדינה. אינני מאמין שהסרט יהיה הפתעה בסגנון "בתול בן 40" ואף סביר להניח שלארץ הוא יגיע רק ב-DVD, אבל הוא נשמע כאופציה קומית לא רעה בכלל.

ציון טריילר: סולומון אומר- מצחיק בעיקר בגלל וויל ארנט.

קהל יעד: חובבי תרבות אמריקאית ו-SNL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully