וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיקאים במופע התרמה לחולי סרטן

חן רוזנק

3.6.2007 / 16:43

חבורת סטודנטיות חיפאיות גייסו את שלומי שבן, אסף אמדורסקי, חמי רודנר ושלל נשמות טובות נוספות בהפגנת סולידריות מרשימה, בניסיון להציל את האם החולה של אחת מהן

בשביל מה יש חברים? הנה סיפור מרגש, באמת, אז תניחו לרגע את הציניות בצד: לפני כחודשיים נודע לקבוצת סטודנטיות מהמחלקה לעיצוב גרפי באקדמיה לעיצוב ויצו חיפה, כי אימן של חברתן הקרובה, חולה במחלת הסרטן וכי התרופה לה היא זקוקה אינה כלולה בסל הבריאות.

בצעד חברי במיוחד התארגנה הקבוצה בניסיון לגייס תוך זמן קצר את הסכום הדרוש למימון התרופה, הנאמד באלפי שקלים. במהלך חודשים אלה פנו הבנות לגופים, עמותות ונדבנים שונים ולבסוף החליטו להרים מופע התרמה בשיתוף עמותת "חברים", שמסייעת בין היתר במימון שירותי רפואה לאוכלוסיות דלות אמצעים. הכנסות המופע יוקדשו לטיפול בחולי סרטן.

מלאי כוונות טובות יעלו לבמת הסיטיהול בחיפה ב-17 ביוני ב-21:00, אסף אמדורסקי, חמי רודנר, דן תורן, שלומי שבן, עמיר לב, נעם רותם ואסף ארליך בהופעות אקוסטיות. את הערב ינחה נתי אורנן (מקבוצת גוטל בוטל), כשבנוסף יתקיימו באולם תערוכה ומכירת טי שירטים שעיצבו סטודנטים מויצו.

"באמצעות המופע ברצוננו לעודד את חולי הסרטן ולגרום להם להרגיש, עד כמה שניתן, שהם אינם מתמודדים עם המחלה לבד ושיש סביבם קהילה שיכולה ורוצה להעניק להם סיוע, כיוון שמדובר בנושא הנוגע לכולנו", מסבירות הבנות מה הניע אותן להפוך למפיקות ללילה.

"אנו מעוניינות להגביר את מודעות קהל הסטודנטים למחלת הסרטן ולהעביר מסר לפיו כל אחד מהם עלול להזדקק לעזרה מסוג זה ביום מן הימים, ולכן יש להירתם עבור מי שצריך את הסיוע עכשיו. ובנוסף לחזק את ההרגשה שאנו, כסטודנטים, נמצאים באקדמיה לא רק במסגרת לימודנו הפרטיים, אלא כחלק ממסגרת חברתית רחבה, המקדשת את ערכי החברות, האכפתיות והמחויבות ההדדית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully