וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס לקטנות

פיני אסקל

4.6.2007 / 9:10

"המופע הבלתי נתפס" של נמרוד הראל הוא גרסת שנות האלפיים לקרקס מדראנו. פיני אסקל צפה בכאוס ונשאר אדיש

גם לכם יש דה ז'ה וו? כיתה ה', צ'יקו ודיקו מוציאים יונה מן הכובע. מחיאות כפיים ואז אחד מהם הונה צעירים באלפי שקלים. כיתה ח', אורן הקטן יודע שחשבתם על 8 תלתן. מחיאות כפיים ואתם כבר לא זוכרים אם מדובר באורן הקטן או אורן זריף, ההוא שמצטלם עם רבנים ושרי ביטחון כושלים. לפני שנה, אורי גלר מחליט שהוא ייבחר פרפורמר מקומי, להיות היורש שלו. כמה ימים אחר כך, אסי כהן ממציא את מילת הקסם "שלוש!". והנה זה בא. השרלטן מת, יחי מאלף האריות הבא.

מי שחלם על מופע על חושי מרהיב, או סגר את כפיותיו בפלומבה, נאלץ לקבל את קרקס מדראנו. אלא שבמקום הבחור שקופץ לתוך חישוק עולה בלהבות, היה שם תימני שבלע גחלים. ובמקום נערת גומי אסייתית המתקפלת לתוך מזוודות ביום ושוטפת כלים בלילה, נאלצתם להסתפק בילדה עם 92% הצלחה בתחום הפלסטלינה. ועוד לא הזכרנו את הכלב שוש, שמסוגל לחשב מהירות כפול זמן כדי לקבל דרך – אמנם לא פיל שמקפיץ כדורי פינג פונג על הרגל, או יורה אותם, אתם יודעים מאיפה, אבל כאילו לא הייתם משתמשים בו למבוא בסטטיסטיקה.

המופע הבלתי נתפס של נמרוד הראל, אכן בלתי נתפס. בלתי נתפס למה הגרסה הכחושה והרהוטה יותר של אורי גלר, ראויה לקבל את הבמה ללהטוטים סוג ז'. מישהו באמת התעניין איך זה שהראל מועך את שולייתו באגרופו ופתאום נצפה הרחק מהמצלמה? מישהו באמת חשב שסך כל המספרים שחישב שפן הניסויים בעזרת "עוברי אורח מקריים" יהיה זהה למספר הטלפון הנמצא במרחק של שני מטרים ממנו? האם נשימתו של מישהו מכם נעתקה כששימי אטיאס, בוגר האוניברסיטה על שם אורי גלר, עמד בפני תלייה? ברור שלא. אז למה זה אמור לעניין אותנו?

המופע של הראל קרקסי ומבורדק. מצד אחד מופע הזוי של טאלנט הלונדוני, שהיה יכול להיות יעיל יותר כמכונת פחיות, אבל התעקש לבלוע דגים, מטבעות, כדורי ביליארד ומגוון מתכות, תוך כדי קולות הקאה וחנק מרשימים של סעודית גוססת. מצד שני תחרות בין איש מתפרק, כלב מחשבון, נערת גומי ובולע גחלים. מצד שלישי הסודות שמאחורי הטריקים האוויליים של הראל. מצד רביעי נערת גלגל, איה קרמרמן היפהפייה, שנראית הכי לא מחוברת בעולם, אבל לפחות לא מצחקקת מכל שטות. מצד חמישי אחיזת עיניים ברחוב. מצד שישי אחיזת עיניים באולפן (ונעצור עם הצדדים, כי אני לא סגור על זה שיש חיה כזו, בין משושה למתומן).

גם בתוך כל הכאוס הזה, אין ספק שהראל הוא פרפורמר טוב (למרות שעמיתו הלונדוני עולה עליו פי כמה וכמה). אבל גבר, איך תצליח להוציא את השפן מהכובע, אם בתוך הכובע יש גם קואלה גמישה, שימפנזה מבייצת, כלב מתמטיקאי ודב נמלים מחצצר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully