וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מתחרים על "ביקור התזמורת"

חן רוזנק

4.6.2007 / 11:51

גם סוני וגם הרווי וויינסטין מבקשים לרכוש את הזכויות להפצת סרטו על ערן קולירין בבריטניה ובסקנדינביה

אחרי שקטף שלושה פרסים בפסטיבל הקולנוע של קאן, ונרכש להפצה בעשרות מדינות בסכום הגבוה ביותר ששולם אי פעם לסרט ישראלי (ע"י סוני קלאסיק), הסרט "ביקור התזמורת" ממשיך את רצף ההצלחות.

בשבוע האחרון מתנהל מו"מ בין בעלי הזכויות על סרטו של ערן קולירין לבין הרווי וויינסטין (מיראמקס) וסוני העולמית (חברת האם של סוני קלאסיק). שתי החברות האמריקאיות הנחשבות מעוניינות לרכוש את זכויות ההפצה של הסרט בשטחי בריטניה וסקנדינביה (נורבגיה, שבדיה, דנמרק ופינלנד).

מה שמפתיע הוא ששתי החברות מתחרות על הפצת הסרט מחוץ לגבולות ארה"ב - הווה אומר: הן רואות בו אופציה ללהיט. את מכירת הסרט מנהלת חברת "בלייברג אנטרטיינמנט" בבעלותו של אהוד בלייברג, שאמורה להכריע בימים הקרובים מי מהשתיים תזכה במכרה הזהב.

"ביקור התזמורת" ,בכיכובם של ששון גבאי ורונית אלקבץ, מגולל את סיפורה של תזמורת משטרה מצרית המגיעה לישראל של ראשית שנות ה-90, שמגיעה לעיירה שכוחת אל בדרום הארץ הקרויה "בית תקווה", ומבלה שם את הלילה.

לבסוף התבשרנו שבנוסף לזכויותיה בצפון אמריקה, חברת סוני היא זאת שתפיץ את הסרט בבריטניה ומדינות סקנדינביה .לדברי מייקל בארקר, מנהל שותף בחברת "סוני" :"מזמן לא נתקלנו בסרט כה משובח בפסטיבל קאן. נדיר שהסרט ישלב איכויות אמנותיות גבוהות עם פוטנציאל מסחרי רב"

(עודכן 11.6 12:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully