וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים הגדולים בפרסי הקולנוע של MTV

חן רוזנק

4.6.2007 / 16:11

קפטן ג'ק ספארו חזר הביתה עם פרס השחקן והשיט את הספינה שלו לעבר פרס הסרט הטוב ביותר. פאריס הילטון, רגע לפני הכלא, שימשה כדאחקת הערב

הפיראטים שדדו את פופקורן הזהב בטקס פרסי הקולנוע של MTV. החלק השלישי בטרילוגייה, "שודדי הקאריביים: סוף העולם" , השתלט על האירוע שנערך אתמול בלילה, כשזכה בפרס "הסרט הטוב ביותר". "אני רוצה להודות לדיסני שלא פיטרו אותי עדיין" מלמל בנוירוטיות הפיראט ג'וני דפ, אחרי שזכה בפרס "השחקן הטוב ביותר".

אבל עזבו אתכם מסרטים, מועמדים וכוכבי קולנוע, בואו נתרכז לרגע באנשים החשובים באמת - הסלבס. הכוכבת האמיתית של הטקס, שבאופן לא ממש מפתיע לא הייתה מועמדת לשום פרס, הייתה פריס הילטון. היורשת בחרה להעביר את שעות החופש האחרונות שנותרו לה לזמן הקרוב (הלילה היא נכנסה אל מאחורי הסורגים), בטריטוריה מוכרת: בין חבריה הסלבריטאים.

התייצבותה של פאריס בטקס הייתה פשוט הרמה להנחתה עבור המנחה, הקומיקאית שרה סילברמן. יוצאת "סטרדיי נייט לייב" פתחה בעליהום על האסירה הטרייה (הילטון נכנסה היום לכלא ל-23 ימים לאחר שהפרה את תנאי המבחן שלה ונהגה שיכורה).

סילברמן התבדחה שהסורגים בתאה של הילטון יצוירו כמו אברי מין זכריים, כדי שהיא תרגיש בבית. "אני רק מקווה שהיא לא תשבור את השיניים על הדברים האלה", הוסיפה וגררה מחיאות כפיים וצחוק המוני.

מחיר התהילה של בוראט

סאשה ברון כהן, קטף את פרס "השחקן הקומי הטוב ביותר" על משחקו ב"בוראט", ואת פרס "הנשיקה הטובה ביותר", וגם צ'יפר את הקהל בשיחזור האקט הרטוב והכה מגעיל בינו לבין וויל פארל מתוך הסרט "לילות טלדגה: הבלדה על ריקי בובי".

ברון כהן אמר שהאלטר אגו שלו, הכתב הקאזחי בוראט, חש את מחיר התהילה על בשרו, ולא הגיע לאירוע משום שאישפז את עצמו במוסד גמילה. בוראט ביצע את הצעד הדרסטי אחרי שעבר סדרה של תאונות מצערות, ביניהן נסיעה תחת השפעת שתן מותסס של סוס, והופעה שיכור בטוק שואו ואמירת "הערות פרו-יהודיות"

ואנחנו אומרים, רואים רואים שזה מוח יהודי שם. כמה חולני, ככה מצחיק.

300 העליזים

"300" שהוביל במירוץ לטקס עם 5 מועמדויות, נשאר בסוף רק עם פרס אחד ביד - "סצינת הקרב הטובה ביותר" לכוכב שלו ג'ארגד באטלר. סילברמן הוסיפה בעוקצנות הראויה ש"הסרט קיבל את שמו בעקבות מדד ההומואית שלו בסולם של אחד עד עשר".

ג'ק ניקולסון קטף את התואר האוקסימורוני "הנבל הטוב ביותר" על התפקיד ב"השתולים" של סקורסזה, עליו היה גם מועמד לאוסקר. ניקולסון, שנראה לא ממש במיטבו, עלה בנאום מבולבל ומילמל "אני מודה לנשים ולגברים האמריקאים שנלחמים, ובני הברית שלנו בשדה הקרב".

פרס "תגלית השנה" הלך לבן של וויל סמית', ג'יידן, על תפקידו כבן של וויל סמית' בסרט "המרדף לאושר". סמית' ג'וניור הודה לקהל בקטע ווידיאו, כשאבא וויל לידו ואמא ג'דה מאחורי המצלמה.

על האתנחתא המוזיקלית היו אחראים הזמרת הג'מייקנית הלוהטת ריאנה יחד עם JAY-Z והגאווה היהודית התורנית, איימי ווינהאוס הבריטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully