וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הפיראטים טובעים

חן רוזנק

4.6.2007 / 17:49

הכנסות הסרט השלישי בטרילוגיה, "סוף העולם", אמנם ירדו בסופ"ש השני להקרנתו, אבל זה לא הפריע לו להישאר שליט הטבלה

קפטן ג'ק ספארו בדרך הבטוחה למצולות, עם אחת הנפילות הרציניות של סוף השבוע שאחרי הממוריאל דיי - ירידה של 62% בהכנסות הסרט בהשוואה לסוף השבוע הראשון להקרנתו, אך עדיין הוא מצליח להיאחז במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בצפון אמריקה, 10 ימים לאחר יציאתו לאקרנים.

עם 216.5 מיליון דולר רווחים בארה"ב מהיום בו עלה לאקרנים, הסרט השלישי בטרילוגייה הולך בעקבות קודמו, "תיבה של איש מת", שהיה במצב דומה בשעתו, כשירד ב-54 אחוזים לרווח של 62.3 מיליון דולר בסופ"ש השני להקרנתו.

יותר מוקדם החודש גם ספיידרמן 3 חווה נפילה כואבת, וירד גם הוא ב-62% בסופ"ש השני, למרות שהרוויח 58.2 מיליון דולר לפני כן, ובטוטאל גרף עד כה 240.2 מיליון דולר.

ככל הנראה הישגיו של "סוף העולם" לא ישתוו לאלה של הסרט השני בטרילוגיית הפיראטים, שהרוויח 423.3 מיליון דולר עד סוף ירידתו מהמסך.

"סוף העולם" יצטרף לספיידרמן 3 ולשרק 3, כולם סיקוולים בעלי הייפ מטורף שבסיכומו של דבר לא הצליחו להתעלות על ההצלחות של קודמיהם.

שלא תבינו אותנו לא נכון, הסרטים האלה מאוד פופלאריים ומצליחים, אבל משום שהם סיקוולים הם נמדדים ביחס לסרט שקדם להם. ולכן יש כאן אכזבה בקרב המפיצים, כפי שדווח באתר Box Office Mojo.

היום שאחרי

מסתבר שיש חיים אחרי הפיראטים- למקום השני בטבלה נכנסה
הקומדייה האמריקאית Knocked Up, שפתחה עם הכנסות ממכירת כרטיסים בשווי של 29.3 מיליון דולר, ב-2,871 בתי קולנוע.

הפיצ'ר, שסומן כלהיט מבטיח עוד לפני שעלה, צולם בעלות זולה יחסית, 30 מיליון דולר, ופומפם לציבור האמריקאי כעוד הצלחה מבית היוצר של הסרט "בתול בן 40".

גם קוין קוסטנר קפץ לבקר השבוע בטבלה, כשנכנס למקום הרביעי, עם רווחים ממכירת כרטיסים בשווי של 10 מיליון דולר, בסרטו Mr. Brooks. קוסטנר בצעד דרסטי, או ניסיון יואש להחיות את הקריירה הצולעת- איך שתרצו- מגלם במותחן רוצח סדרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully