וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירת הסירנות

חן רוזנק

5.6.2007 / 12:27

יוצרי ארצנו מציינים 40 שנה לכניסה לשטחים, תחת הכותרת "67-07: כיבוש". אגי משעול, אהרון שבתאי, אוהד נהרין וקלרה חורי כבר אישרו השתתפות

יש מי שמציין ארבעה עשורים למלחמת ששת הימים בצפייה בטלוויזיה, יש כאלה שיעדיפו לראות תערוכה וחלקינו יקומו מהכורסא וילכו להפגין. אבל יש גם מי שבוחר לקרוא שירה, ולראות מיצגי מחול ווידיאו.

בערב "67-07: לכיבוש", שייערך בתיאטרון תמונע בת"א, יתקבצו להם חבורת אמנים מרשימה, שיופיעו עם טקסט ומוזיקה ויביאו כל אחד את אמירתו הוא לציון 40 שנות כיבוש.

באגף המשוררים יתייצבו אגי משעול, אהרן שבתאי, נורית זרחי, יחזקאל נפשי, רועי צ'יקי ארד, סהאם דאוד, דורי מנור, איימן אגברייה, שמעון אדף, אפרת מישורי, שז, עידו יואב, טל ניצן, שרון אס, ליאת קפלן, חגית גרוסמן, סיוון בסקין, אורית גידלי, אנה הרמן, גליה אבן-חן, עידית יולז'רי, ועוד.

כשלצידם היוצרים אוהד נהרין, "הבילויים", קלרה חורי, שאנן סטריט (מ"הדג נחש"), אמל מורכוס, אלונה דניאל, הרולד רובין, רננה רז, אביגיל רובין ואריאל שיבולת.

האירוע שיתקיים ב-17 ביוני ב-21:00, יתנהל סביב הטקסטים שיתרום כל כותב (אחד או יותר, ישן או שנכתב במיוחד, שלו או של אחר).

"כוונתנו לנסות ולהעיר מעט, להזכיר ולעורר את השכוח", אומרים מארגני הערב ממועדון "הגדה השמאלית", "בצד שטף אירועים לאומיים ראוותניים כמו: 40 שנה למלחמת ששת-הימים, או 40 שנה לאיחוד ירושלים, מפעמת מציאות קשה של כיבוש. הערב עצמו אינו נושא זהות פוליטית אחידה של מפלגה זו או אחרת - זהו צירוף, עיון ואמירה תחת גג משותף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully