וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

של מי החדשות האלתר-נטיביות האלה בכלל?

פיני אסקל

6.6.2007 / 9:23

"טוב שבאת" פחות מביכה מ"חדשות מפתיעות" ובעלת פוטנציאל קומי טוב יותר מאשר "של מי השורה הזאת". טוב שפיני אסקל בא

אה, משחק אלתורים חדש? אם כן, בואו נתחיל במבחן האימפרוביזציה. אם מלי לוי אלתרה כששרה כחבלנית משטרה את "רוצה פצצות" בביטים של "רוצה בנות" הנטחן, ואם קובי אריאלי היה צריך להתמודד עם אימפוטנציה של איזה מלך במאה ה-14 לערך, ואם אביעד קיסוס שוב יצא מהארון, הפעם כשרברב, אם כל זה קרה – דיינו.

אבל אם מיכל ינאי נתקעה בכל משפט שלה כפרסומאית ומשכנה את הצחוק הבלתי נשלט שלה בפריים טיים שלנו – כנראה שאפשר להוציא מהארכיונים את "יוסטון, יש לנו בעיה" המשומש. אמנם אפשר למצוא לא מעט אנשים שישמחו לראות ידוען יוצא פתטי, אבל בשביל אותה תוצאה אפשר לזרוק על מפורסם ביצים (רצוי מספר 2), זה הרבה יותר מצחיק.

איפשהו בין "חדשות מפתיעות" ל"של מי השורה הזאת בכלל?", נולד הפורמט האוסטרלי "Thank God You're Here", או בגרסתו העברית "טוב שבאת". בקצרה, סלב נכנס דרך דלתות ללוקיישנים שונים ונתקל בסיטואציות שונות בהן הוא אמור לצאת כמה שפחות מטומטם. מחד, התכנית מושקעת יותר ובעלת פוטנציאל קומי יותר מ"של מי השורה". ומאידך, היא הרבה פחות מביכה מ"חדשות מפתיעות".

בדומה לשתי קודמותיה, וזו לבטח הבעיה הקשה ביותר לפתרון בטלוויזיה מן הסוג הזה, גם ב"טוב שבאת" יש סכנה לפערים גדולים מדי בין סצנה מוצלחת לכישלון מוחלט במערכון העוקב. התלות בשחקנים חד פעמיים (בניגוד לשתי התכניות-אחיות), היא הסיכון המרכזי, אבל גם הסיבה לרגעים הפחות רובוטיים – ובמילים אחרות גם היותר קומיים ומביכים – שהיה ניתן לראות על פרצופיהם האלסטיים של תומר שרון (תומש) ואלון נוימן ב"של מי השורה", לאחר עשרות סיטואציות הזויות.

מוני מושונוב מתפקד על תקן נער כרטיסיות, אמנם הרבה יותר חינני, אבל ראבאק, למה לא לפתוח לו דלת, כלומר למה לבזבז אותו עם פרומפטר? אותם דברים אמורים לגבי תומש, מגדולי המאלתרים של דורנו, שנמצא הפעם מהצד הלא נכון של הבאזזזר על תקן שופט.

ועכשיו תעשו פייד אאוט לבד. בלק אאוט, קורה.

* "טוב שבאת", ימי שלישי, 21:45, ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully