וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אקולנוע מצמיח שורשים

חן רוזנק

6.6.2007 / 11:18

הפנינג הקולנוע הירוק שהתקיים בשבועות בסינמטק ת"א, יהפוך לאירוע שנתי בעקבות ההצלחה

"אקולנוע", פסטיבל הקולנוע הסביבתי מתמסד. אחרי שהגיעו לרחבת סינמטק ת"א 5000 איש לשתות יין אורגני וללמוד איך מפרידים זבל, החליטו מארגני האירוע כי הפסטיבל יתקיים מעתה מדי שנה, בחג הלבן.

עד כה לא התקיים האירוע האקולוגי בצורה מסודרת שנה אחר שנה, אלא התרחש במרווחים שונים, וללא משכן קבוע. הפעם נתלו את המושכות שי אביבי והמפיק דן שיראי שהובילו השנה את הפסטיבל יחד עם צור משעל מייסד הפסטיבל והמנהל האמנותי.

השנה הייתה הפעם הראשונה שהאירוע התקיים במשך ארבעה ימים בסדר גודל שכזה, וכלל מלבד הקרנת הסרטים והאורחים מחו"ל גם יריד אוכל אורגני, תחרות סרטי סטודנטים, תערוכת צילומי טבע עירוני, הופעות חיות, תיאטרון רחוב ועוד.

בין הסרטים הבולטים בפסטיבל הוקרן סרטו של העיתונאי זוכה פרסי הפוליצר, תום פרידמן, "מכורים לנפט". בעקבות הקרנת הבכורה של סרטו בפסטיבל, ולאור ביקורו בארץ השבוע כאורח האוניברסיטה העברית, תום פרידמן יערוך הקרנה מיוחדת של הסרט בנוכחותו היום בסינמטק ירושלים במסגרת הקרנות מיוחדות של פסטיבל אקולנוע ברחבי הארץ.

באירוע סגירת הפסטיבל שנערך בחסות קק"ל, מאות אנשים הגיעו ליער בן שמן כדי לראות את סרטו של אל גור "אמת מטרידה" בין נופי היער הפסטורלי, על מסך ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully