וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוני, פיט ודיימון מערבלים בטון

חן רוזנק

6.6.2007 / 12:24

השלישייה המסוקסת לכלכה את הידיים ברכינה על מרצפות לוס אנג'לס, כשזכו בכוכב משותף בשדרת התהילה של הוליווד. לא חראם על החליפות?

כוכבי הסרט "אושן 13", ג'ורג' קלוני, בראד פיט ומאט דיימון, הפשילו שרוולים והתכוננו למגע המלט החמים, כשהטביעו את כפות ידיהם ורגליהם במדרכה המפורסמת. אחח, רגע קודאק מושלם.

"אם הייתי צריך להתכופף על ארבע יחד עם שלושה בחורים, לא הייתי יכול לחשוב על שלישייה טובה יותר לעשות את זה איתה", אמר קלוני בשרמנטיות.

המרצפת של שלושת החצ'יכים מצטרפת ל-2130 כוכבים שמולאו כבר מאז 1960, ביניהם גם שניים שהוקדשו לכלבים. הפעם לא שכחו גם את האנשים שמאחורי הקלעים וגם ג'רי ווינטראוב הצטרף לחבורת הכוכבים, והיה למפיק הראשון שהונצח בבטון.

טרילוגיית שודדי הקאזינו

הסרט החדש, "אושן 13", מגולל שוב את סיפור חבורת הנוכלים בשוד נועז (אלא מה?), כשהפעם מצטרפים לקאסט גם אל פאצ'ינו, כבעל מלון-קזינו מפונפן בלאס וגאס, ואלן ברקין. קתרין זטה ג'ונס וג'וליה רוברטס, בתפקידי היפה והאופה, נפקדות מהסט.

הסרט הוצג בבכורה בפסטיבל קאן האחרון, ויעלה בארץ מחר (7 ביוני). רק תזכורת, הסרט הראשון שיצא ב-2001 היה רימייק לסרט המיתולגי מהסיקסטיז, והרוויח 800 מיליון דולר מסביב לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully