וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון למוזיקה סלולארית

7.6.2007 / 1:38

חברת פלאפון הולכת בעקבות אחיותיה הסולאלריות ומחזקת אחיזה בשוק המוזיקה עם השקת "הבית הכחול", מועדון הופעות לקיץ בשיתוף ערוץ 24

נמל ת"א צופה השתלטות סלולארית קרובה- העונה הלוהטת נתפחת עם השקת "הבית הכחול", מועדון ההופעות של חברת פלאפון בשיתוף "ערוץ 24", שיקיים בזמן הלחות וההזעה המוגברת 20 הופעות חיות, לחובבי המבצעים או המוזיקה הממוסחרת.

ב-20 ביוני, יפתחו את השערים בהצדעה למועדון רוקסן המיתולוגי, עם הופעות של חמי רודנר, אסף אמדורסקי, ירמי קפלן, מאור כהן, ערן צור, דנה ברגר, איחוד של להקת גן חיות ועוד.

אביב גפן, ארקדי דוכין, הדג נחש, שוטי הנבואה, מירי מסיקה, אריק ברמן ואחרים יתרמו את קולם באופן קבוע. אירועי המקום יתקיימו בשיתוף מפיקים מוזיקליים כמו חיים שמש, חמי רודנר, יוני רועה ויעל מרגלית מ"המון ווליום".

מוזיקה להמונים

פתיחת המועדון הוא חלק מהמהלך המרכזי של פלאפון לקיץ תחת הקונספט "שווה להיות בפלאפון" ויושקעו בו כחמישה מיליון שקל.

חברת הסלולאר נוקטת בצעד השיווקי תחת הסיסמא "המוזיקה עוברת לבית חדש", בניסיון להשוות לעצמה פרסטיז' של תומכי מוזיקה ישראלית כמו יריבותיה פרטנר וסלקום, וכולל כמובן הנחה מאסיבית למנוייה בקניית כרטיסים.

"החיבור בין פלאפון וערוץ מוזיקה 24 ובעקבותיו עם '24 המועדון', הוא חיבור טבעי שכן מדובר בגופים המהווים פלטפורמה לאמנים ומקדמים את המוזיקה הישראלית", מסר לאון צימן, מנכ"ל ובעלי ערוץ מוזיקה 24.

"כל חברה המקדמת את עולם המוזיקה ותומכת באמנים מבורכת". צימן ציין, כי הוא מאמין ששיתוף הפעולה יחשוף הקיץ יותר אנשים להופעות חיות במחירים שווים לכל כיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully