וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין בלקדום מגיעה לשתי הופעות בארץ

חן רוזנק

7.6.2007 / 15:57

הזמרת האמריקאית הביזארית שמנגנת על שני לפטופים מקלדת סטראפ-און ובנג'ו, תפיץ קצת אלקטרו פופ נשי בת"א ובירושלים

מבית היוצר של צ'יקס און ספיד וטייגרביט6 מגיעה אלינו היוצרת הפסיכוטית ועם זאת הפופית להחריד קווין בלקדום, יחד עם המתופף האקסצנטרי קריסטופר פליגר כצמד Barnwave. הצמד יופיע ב-27 ביוני בלבונטין7 בת"א, ולמחרת בפאב "אוגנדה" הירושלמי.

"סרט נעורים מצויר בדמותה של מוזיקאית", הגדיר אותה איל פרידמן בהנאה לא מבוטלת, "הצלילים שהיא בוחרת להשתמש בהם ילדותיים. האווירה שאופפת אותם קסומה. לא עוברות שתי דקות והעולם התמים, ובעיקר המיתמם הזה, מתחיל להתחרפן כאילו אין מחר."

לא ממש מפתיע שהבחורה שהצטלמה בעירום לעטיפה הפנימית של הדיסק שלה, מכוסה רק במה שנראה כמו לב אנושי מדמם, משכה את עיניי ואוזניי המבקרים. " גלוי עד כדי שברון לב ובו בזמן מטורף לחלוטין... במקרה של קווין, מיתרי הבנג'ו הם מיתרי הלב. השירים האלה הם בלקדום אחרי שהשילה מעצמה אירוניה וכלי נגינה כמו בגדים" - Jessica Suarez - Pop Matters

קווין, או בשמה האמיתי קריסטין אריקסון, היא חצי מהצמד הנשי bLectum from bLechdom שעשה שמות בסצנה האלקטרונית של סן פרנסיסקו בסוף הניינטיז. אחרי הפירוק המתוקשר של הצמד, בלקדום עברה לברלין, שם התחברה לשלישיית chicks on speed שהחתימו אותה ללייבל שלהן והוציאו את שני הדיסקים האחרונים שלה.

ב-2003 יצא "Bitches Without Britches" האקלקטי שבו קווין מביאה את הגרסה המופרעת שלה ל- Private Dancer המאוס של טינה טרנר, ולפני שנתיים יצא האלבום אחרון של קווין, "Eat My Heart Out".

בלקדום למדה פסנתר קלאסי בילדותה, אבל נחנקה במרחב המוסיקלי השמרני והחליטה "לנסות משהו אחר". היא ניגנה קלידים בלהקת Adult Rodeo של אחיה רוב אריקסון, סיימה את מכללת Mills לנשים עם תואר במוסיקה ממוחשבת ויצרה תוכנות מוסיקליות משלה.

ברזומה שלה שיתופי פעולה עם אייקוני אינדי כמו ג'אד פייר, פרד פרית' וקריימר (Bongwater), כמו גם עם, Dat Politics ,Kid606, Safty ScissorsElectric Company, Phon.o, Planning to Rock ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully