וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק ופעמוני היובל

עומר בכר

10.6.2007 / 12:18

הוא נשבע להילחם עד טיפת דמו האחרונה, אך נותר לבסוף עם תחתונים מופשלים וכדור גומי בפיו. עומר בכר חוזר לאמא

רוד סטיוארט

מאז ההצלחה של נפוליאון דיינמייט, בעיקר בקרב ילדי קולג' אמריקאים, הרבה סרטים מנסים להיכנס לנעליו הגדולות של ג'ון הידר בעוד הוא בכלל עבר למחלקיים. הסרט התורן הוא "Hot Rod" לבית פרמאונט, שמספר את סיפורו של רוד, פעלולן אופנועים מטעם עצמו שמתכונן לקפיצת חייו בניסיון לאסוף מספיק כסף כדי לממן טיפולים באביו החולה.

הטוויסט הוא שהוא מעוניין בשלום אביו רק משום שהוא רוצה להתעמת איתו, שכן אביו התעלל בו בילדותו ורוד רוצה להחזיר לו בצורה שוויונית. המידע הזה מופיע בסינופסיס הסרט, אך נעדר מהטיזר לחלוטין. אמנם טיזר נועד לסקרן וקשה לו להעביר קו עלילה, אך ב-44 שניות יכולנו לראות לדעתי מעט יותר מבדיחות סלאפסטיק. ההומור אגב מתחיל טוב ונחלש בהמשך כך שאם זה המיטב מהסרט, אפשר לוותר.

בתפקיד הראשי משחק הכוכב החדש של SNL, אנדי סאמברג, ואפשר לקוות בשבילו שהקריירה הקולנועית שלו תהיה דומה יותר לאח הגבוה לבית בוטאבי – וויל פארל – ולא לזו של כריס קטאן.

ציון טריילר: דאחקות לא ממש מצחיקות.
קהל יעד: חובבי סרטים שיוצאים בארץ ישירות ל-DVD.

הרגת אותי

בין המקצועות שלא הייתם רוצים להעסיק בהם אלכוהוליסט, נמצאים רופא, טייס, נהג מונית וכן, כנראה גם רוצח שכיר. בטריילר חדש ל- "You Kill Me" בן קינגסלי משיל מעליו את גלימת השלום ההינדית והופך לאותו רוצח שכיר. הממונים עליו שלחו אותו לסן פרנסיסקו למוסד גמילה בכדי להשתקם ולהיות מסוגל שוב להרוג, אך שם העניינים מסתבכים כשהוא פוגש בטיאה לאוני הלא סקסית מתמיד ומתאהב. כסיידקיק, מוצמד לו ספונסר בדמותו של לוק ווילסון בתפקיד הומו, שינסה לגרום גם לקריירה שלו להתרומם בשנית.

הטריילר מעביר את העלילה בצורה ברורה למדי, כשהוא משלב קטעים נחמדים שמזכירים במידה רבה את "תפוס את שורטי", אבל הכתוביות שמופיעות בטריילר בעייתיות, שכן לוקח זמן בין אחת לשניה והנראטיב שלהן הולך לאיבוד. בצפייה שניה מסתבר שהן אומרות: "תמיכת המשפחה, ההבטחה לקריירה חדשה, אהבתה של אישה טובה, אבל הרגלים ישנים קשה לשנות".

ציון טריילר: מעט לא ממוקד וקאסטינג שנראה תלוש
קהל יעד: אלכוהוליסטים אנונימיים עם נטיות אלימות

ילדות רעות מאוד

סרטי נוסחה הם לא בהכרח דבר רע. אתם יודעים מה אומרים על נוסחה מנצחת. אז למה בכל זאת עצבן אותי כל כך הטריילר החדש לסרט "Bratz" - אדפטציה לבובות המכוערות לילדים? בסך הכל מדובר בסרט על 4 חברות שמגיעות לתיכון כ-BFFs (חברות הכי טובות לנצח), אך נכנעות לתיוג שונה לכל אחת והופכות לאויבות? אולי דווקא משום שאני בדרך כלל אוהב את הז'אנר המרדד והבזוי הזה, כל כך הכעיס אותי לראות טריילר כל כך צפוי וקלישאתי.

מצד שני אני מנסה לצנן את הכעס בהבנה שמדובר בסך הכל במוצר משלים לבובות ואם כך הדבר, אז קהל היעד לא עולה על גיל 7 ואולי אנשים מעט יותר מבוגרים עם כשלים בהתפתחות המנטלית. לא צריך לצפות בסרט בכדי לדעת שיש שם בחורה בלונדינית שהיא גם מלכת השכבה וגם מרשעת אמיתית שגאה בזה, או שבסוף הסרט החברות מבינות ששום דבר לא יפריד חברות אמת ושכל אחת צריכה להיות מישהי, Whatever! אני מניח ש"גירלפרנד" של אבריל לאבין מתאים לפסקול וזו המילה הטובה היחידה שאוציא.

ציון טריילר: להקיא ולהישאר רזה
קהל יעד: ילדים קטנים ולא חכמים לגילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully