וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונץ' זה טעים

חן רוזנק

10.6.2007 / 14:50

יוסי בבליקי והחברים עולים לעיר הקודש להעביר את הירושלמים חוויה פונצ'אית למהדרין, בשלושה לילות רצופים של הופעות במועדון הסינדרום

להקת פונץ' החליטה לפרגן את תושבי ירושלים ולארגן להם מיני-פסטיבל ממיטב התוצרת של הקוקטייל המקומי. בין ה- 19-21 ביוני יתקיימו בסידנרום שלושה ערבים רצופים, בשעה 21:00 בדיוק (כהה הם מתעקשים), כל אחד שונה לחלוטין מקודמו, שבהם הלהקה מתכננת לשכר את הקהל עם אלבומם האחרון "פינוקיו" וגיחות לחומרים מהעבר.

בלילה הראשון, יוסי בבליקי יציג את "אלבום המצעדים", טרק אחרי טרק מאלבומו המזוהה ביותר, מגובה בפורמט האינטימי של להקת פונץ' - בועז כהן, אלי שאולי ודנה בקר. לחבורה השמחה יצטרפו גם אמיר צורף, המפיק המוזיקלי של "אלבום המצעדים", ועמיר לב.

למחרת מכינים לכם שם מופע עמידה כסחיסטי, תחת הכותרת "גיבור גיטרה". לילה של רוק'נרול מהיר ואינטנסיבי שמפגיש בין שני גיבורי הגיטרה רם אוריון ואלי שאולי.

הראשון אקס נושאי המגבעת ובתריי זוזיי והיום אמן סולו מוביל, והשני הגיטריסט שעיצב את הסאונד, המלודיה והפסיכדליה של פונץ' מ"נדמה שישוב" ועד ל"פינוקיו".

ולסיום, "עד הלקוח האחרון", בהמשך למסורת הלהקה את הערב הזה יקבע הקהל. כל אחד ואחת מרוכשי הכרטיסים מראש מזמין בתיבת אימייל מיוחדת את השיר שלו מהקטלוג המורחב של פונץ' ובבליקי.

הלהקה מצידה מתחייבת למלא את הבקשות בשלמותן. וכגיבוי לגראנד פינאלה יצטרף ללהקה קוסם הדלתא-בלוז הבאר שבעי, AKA דויד פרץ, שיעזור להם במשימה וגם ייבצע עם פונץ' חומרים מאלבומו החדש "היקו בלוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully