וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר המוזיקה של קוקה קולה חוזר לניצנים

חן רוזנק

10.6.2007 / 20:00

אחרי שבוטל בשנה שעברה בגלל המלחמה, ועלה בגרסה מקוצרת לחיפה, חוזר האירוע המוזיקלי לחוף הדרומי. מעל 50 אמנים יעלו על הבמות ביניהם נינט טייב שתארח את ביט 69 וצביקה פיק שיארח את אמיר פייי גוטמן

צבי הים בחוף ניצנים בהיכון. 100 אלף בני נוער מיוזעים צפויים להתייצב ב-7 באוגוסט בפסטיבל המוזיקה של קוקה קולה, שחוגג יום הולדת חמש וחוזר במשך שבוע שלם אל החול המוזהב.

כאמור חברת קוקה קולה השקיעה מעל 10 מיליון ¤ בפסטיבל, וכדי להכניס כמה שיותר אמנים בכמה שפחות זמן, החליטו שם השנה לראשונה להעלות מופע כפול בבמה המרכזית, כך שבכל יום יופיעו על הבמה שני הרכבים במופעים מלאים הכוללים אורחים מיוחדים.

בין צמדי החמד תוכלו למצוא את להקת סינרגיה המארחת את רמי פורטיס, נינט טייב המארחת את ביט 69, אביב גפן המארח את בת טיפוחיו החדשה - אלכס, קרן פלס במופע משותף את אריק ברמן, כנסיית השכל המארחים את אביתר בנאי ואסף אמדורסקי, שוטי הנבואה המארחים את הבנות נחמה, צביקה פיק המארח את אמיר פיי גוטמן, מוניקה סקס המארחים את שלומי שבן, ומוש בן ארי המארח את איילה אינגלשטט.

הביצ' בוי המקומי

עברי לידר, יושב על החול אבל מרגיש במצדה, ויעלה מופע זריחה מיוחד שהוא מכין עבור הכפר. על אותה במה יעלו רן דנקר ועילי בוטנר לפני הופעתו של הזמר המוגז, שמתכנן להביא איתו אורחים לערב, ויתחיל את החזרות בקרוב.

במתחם יפעלו שלוש במות, מבמת השקיעה שתפתח את הערב ב-19:00, דרך הבמה המרכזית, בה יתקיימו מידי ערב שני מופעים מרכזיים הראשון בשעה 21:00 והשני בשעה 23.30 ובמת הלילה שתתחיל להתחמם בסביבות 02:30 ותלווה את "ציפורי הלילה" עד לזריחה.

עזבו אתכם מאיסוף פקקים או שיטוט באתרי אינטרנט, השנה בנוסף לדרך ההזמנה המסורתית כרטיסי הכניסה למתחם יוצגו על גבי מכשירי הפלאפון שלכם. הכרטיס הסלולרי יזוהה על ידי קורא אופטי מיוחד, ויכיל ברקוד אישי עם שם הערב אליו הוזמנו הכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully