וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום ווליום אה-לה וודסטוק

חן רוזנק

11.6.2007 / 12:12

החברה הסגלגלה משיקה 3 ימי פסטיבל מוזיקה בכנרת, עם כל מוזיקאי שאתם יכולים להעלות על הדעת, במסגרת אירועי "ווליום 3" שישתלטו לכם על הקיץ

תתכוננו, ממש בקרוב יתחילו לפמפם לכם את "ווליום כנרת" ולאן שלא תיפנו תראו את הלוגו הפרחוני של אירוע השיא ב"סלקום ווליום 2007". אחרי הפתיח בניצנים והפרק השני בת"א, נוחת עלינו עכשיו החלק השלישי והגדול ביותר עד כה באירועי החברה הסלולרית. במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר הכריזו בסלקום על "אהבה. מוזיקה. סלקום", המהלך שלהם לקיץ הקרוב בו השקיעו 20 מיליון ¤.

גולת הכותרת הוא פסטיבל שיימשך שלושה ימים ויתפרס על חוף גולן בכנרת, ב- 29-31 באוגוסט, אליו צופים בחברה שיגיעו 35 אלף איש. בסלקום חשבו על וודסטוק, אנחנו היינו הולכים יותר על הכיוון של צמח.

את הבמה המרכזית יפתח גמר "כוכב נולד 5", ואחריו יעלו ויבואו (קחו נשימה עמוקה): היהודים, הדג נחש, נינט, אביב גפן, סינרגיה, בית הבובות, מוקי, אייל גולן, שרית חדד, סאבלימינל, הצל ומשפחת תאקט, הראל מויאל, שייגעצ, מוש בן ארי, שי גבסו והג'ירפות.

המתחם יכלול גם במה צעירה - במת "ווליום לייבל", שבה יופיעו מוזיקאים "צעירים" כביכול כמו רם אוריון, נועם רותם, שילה פרבר, תומר יוסף ועוד (או בואו ונקרא לילד בשמו- אמנים שאינם פועלים בדיוק לפי כללי המיינסטרים).

וכמובן, בנוסף - בשטח הפסטיבל יתקיימו מסיבות, הקרנות סרטי קולנוע, שוק אמנויות, מגרשי ספורט, ובל נשכח את תושב הקבע של המקום, הלונה-גל, שיהיה פתוח כל היום וכמעט כל הלילה, בעלות הסמלית של 10 ש"ח.

חברת אגד תוציא קווים מיוחדים לאירוע, כשמחירי הכרטיסים ינועו בין 50 ש"ח ללקוחות סלקום ל – 150 ש"ח לאורחים שיוכלו לרכוש כרטיסים רק דרך לקוחות החברה.

קח תרמיל קח מקל

חברת סלקום לא מסתפקת בכיבוש הכנרת (מי מפחד מהסורים כשיש את חברות הסלולר?) ופורשת שלל מהלכים נוספים ברחבי הארץ.

בחברה הסגולה משיקים גם את "ווליום בדרכים", מסע הופעות של מאיה בוסקילה ושי גבסו, בהנחייתו של רודריגו גונזלס , שיפשוט , במהלך ימי חמישי, על שמונה לוקיישנים שונים, מקריית שמונה ועד נתיבות. החל מתאריך 21 ביוני הם יצאו לדרכים.

לצד ההופעות המרכזיות של בוסקילה וגבסו, יקימו בסלקום גם במת להקות מקומיות, להרכבים שגדלו ב"מרכזי ווליום" למיניהם, ולא ישכחו לפמפם גם את "כוכב נולד", לה הם נותנים חסות בשנה החמישית ברצף- כשתושבי הערים ישתתפו בצילומי הסדרה, ויצפו בפרק בשידור חי.

את "מרכזי ווליום", פרוייקט המעורבות החברתית של סלקום, דוחפים בחברה גם במהלך העונה של "כוכב נולד 5". הלהקות מההמרכזים המוזיקליים ימשיכו להופיע בתכנית לאורך העונה.

את תלבשי את השמלה הסגולה

ועוד שיתוף פעולה מוזיקלי-סלולרי: אורית שחף ותום פטרובר מצטרפים אל להקת סינרגיה, ומוציאים גם הם את אלבומה החדש של להקת היהודים, "פורטה", בפורמט סלולרי בנוסף לזה הרגיל. האלבום ישווק ע"י "ווליום לייבל".

את הקמפיין הפרסומי של החברה, תחת הכותרת " מוזיקה מחברת בין אנשים", יובילו חבורת הזמר הגבעטרון יחד עם צמד חובבי ציון. במאש-אפ (טכניקה שהייתה מגניבה לפני שנתיים בדיוק) של "זמר, זמר לך" עם "רוצה בנות" מקווים בחברה למשוך את המוני בית ישראל לאירועים שלהם הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully