וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנסינג קווין על הרחבה בתל אביב

חן רוזנק

11.6.2007 / 16:22

ישראל תצטרף הערב לשורת המדינות המציגות את המחזמר "מאמא מיה", שמבוסס על שירי להקת אבבא, כשההפקה הבינלאומית תשתלט על היכל נוקיה

לא. חסכנו לכם את השאלה. לא, לשחקני המחזמר "מאמא מיה" לא נמאס עדיין מהשירים הדביקים של להקת "אבבא". הערב הם יעלו לבמה בפעם המי יודע כמה, וישירו בלייב (כן, כן זה לא ליפסינג) את להיטי הזהב של להקת הקאלט השוודית, במופע הבכורה של המחזמר בישראל.

54 שחקנים, אנשי צוות ותזמורת התמקמו בהיכל נוקיה בת"א, ל-24 הופעות, כשכולן כמעט סולד-אאוט (נשארו רק עשרת-אלפים כרטיסים פנויים) לשמחתה של חברת אורנג', שהביאה את המחזמר לארץ בשיתוף האמרגן הבינלאומי מארק ליברברג והמפיקים הישראלים שמואל צמח ואורי עופר.

ההיכל נחצה לשנים ולמעשה רק חלקו המערבי בשימוש. על הפרקט הוקמה במת המחזמר שגודלה 28 מטר רוחב ו-16 מטר עומק . 100 טון ציוד יגיעו לישראל בשני מטוסי הובלה מיוחדים היישר מהלסינקי. מישראל, ימשיך הטור הבינלאומי לסין .

הרבה לפני "מרי לו", "מאמא מיה" היה המחזמר הראשון שטווה עלילה בין שיריו המפורסמים של אמן כלשהו. בעלילה: פונדקאית אנגליה ביוון, שבתה מתכוננת לחתונה ומזמינה את שלושת האבות הפוטנציאלים שלה לאירוע, כדי לגלות מחלציו של מי היא נוצרה.

במסיבת עיתונאים שנערכה שהתקיימה היום בצהריים, רגע לפני עליית המסך, השחקנים נראו שמחים במיוחד להביא את "דאנסינג קווין", "מאמא מיה" ו"מאני מאני מאני" להולילנד. "אהבתי את אבבא עוד לפני שהתקבלתי למחזמר בכלל", מתוודה קאמרון בלייקלי, שמגלם במחזמר את סאם קרמייקל, "גדלתי על השירים האלה שהושמעו ברדיו לכל אורך ילדותי".

כ-30 מיליון איש צפו במופע עד היום בגרסותיו השונות, והוא מוצג בו זמנית ביותר מקומות מכל מחזמר אחר – 11 מדינות (תשע הפקות מקומיות ועוד שתיים בסיבוב עולמי). חברת אורנג' מספקת ללקוחותיה כרטיסים בטווח מחירים של 169-349 ש'ח, ולשאר הקהל הם יימכרו בטווח של 250-475 ש'ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully