וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: זכו בכל הקופה

חן רוזנק

11.6.2007 / 14:06

טבלת להיטי סוף השבוע מלאה בסרטי המשך שנופלים מקודמיהם. אבל ג'ורג' קלוני רגוע - הוא עדיין מכניס לאולפנים מיליוני דולרים ב"אושן 13"

חבורת החצ'יכים מ"אושן 13" נכנסה הישר למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות. החלק השלישי בטרילוגיית האקשן הקולי בכיכובם של ג'ורג' קלוני ובראד פיט, הוכיח את עצמו כסרט המשך מוצלח במיוחד.

הסרט, אותו ביים סטיבן סודרברג, סגר בסוף השבוע הראשון להקרנתו 37.1 מיליון דולרים והתמקם לאחר כבוד בראש טבלת שוברי הקופות בארצות הברית, כך על פי הערכות האולפנים. אולי 13 הוא לא מספר נאחס כמו שחושבים הכופרים הנוצרים, אלא דווקא מספר מזל, כפי שטוענת הדת היהודית.

בסוכנויות הידיעות דווח כי למרות ההצלחה היחסית, ביחס לקודמיו בסדרה "אושן 13" ניצב מעט מאחור. שני הסרטים הקודמים פתחו עם 38.1 מיליון דולר (אושן 11) ו-39.2 מיליון דולר (אושן 12) בשנים 2001 ו-2004 בהתאמה.

ספינתו של קפן ג'ק ספארו החלה לטבוע כשפינתה אחר כבוד את המקום הראשון לחבורת אושן, וירדה עם "שודדי הקריביים – סוף העולם" , למקום השני בטבלה. הקומדיה " Knocked Up" נפלה למקום השלישי, ולמקום הרביעי הגיע סרט אנימציה חדש על פינגווינים, אשר למרות הנושא השחוק למדי הצליח להפתיע עם הכנסות נאות יחסית – 18 מיליון דולר – אך נמוכות בהרבה מסרט הפינגווינים המצוייר הקודם – "תזיזו ת'רגליים", שהצליח לשנורר 41.5 מיליון דולר בסופ"ש הראשון להקרנתו.

במקום החמישי ניצב "שרק 3" היציב. המשכון האימה "הוסטל 2" הצליח להגיע למקום השישי בלבד, וגם הוא נשרך מאחורי אחיו הבוגר, אבל במקרה שלו הוא מדדה הרבה מאחור: הסרט הראשון בסדרה הכניס 19.6 מיליון דולר בסופ"ש הבכורה, וההמשכון רק 8.75 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully