וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולי כינים

פיני אסקל

12.6.2007 / 6:56

הוולגריות הבוטה והקללות הגסות הפריעו לפיני אסקל ב"הכל דבש". הוא עדיין לא מבין למה פולי היה צריך את זה ברזומה

זקן סיני חכם המליץ פעם לא לעשות דרמה מכל דבר. אפשר לנחש שיעל פוליאקוב לא ממש מבינה סינית, אחרת קשה להסביר את העובדה שהיא החליטה לעשות דרמה המבוססת בצורה גסה על מעללי משפחת פוליאקוב. פולי לא היה צריך את זה. אבי המשפחה כבר נחקק בדפי ההיסטוריה של התרבות הישראלית, בזכות הגשש החיוור, סרג'יו קונסטנצה, ארבינקא ועוד. בדרמה הקומית "הכל דבש", ייתכן כי הוא החליט לעשות ג'סטה לבתו – הרי לא באמת חשבתם שפולי חלם בלילות שלאחר התפרקות הגשש, להתמודד עם הטחורים של אלון חמאווי ("אלירן" בסדרה), בוגר פרויקט Y?

נעשו בארץ לא מעט דרמות טובות. היו גם דרמות קומיות טובות, אבל פחות. גם אחרי צפייה בשני פרקים "הכל דבש" היא לא אחת מהן. הסדרה עוסקת בבית המשוגע של משפחת פוליאקוב: יעל פוליאקוב היא הפרחה הטיפשה, יוסי מרשק מגלם את הטמבל עם התובנות העלק-עמוקות, איתי תורג'מן בתפקיד ילד הכאפות, פולי מגלם האב הסנוב ושוש עטרי ביץ' (אפילו ביץ' מצוינת).

הפרק הראשון מתחיל בתאונת דרכים ונראה כאילו מאותו הרגע נתפס שם למישהו הגב, או שממש התפקשש לו מול חברת הביטוח כי אין לו צד ג'. לצד אוסף סיטואציות בנאלי להחריד, מורגשת וולגאריות-יתר אצל רוב המשתתפים. ברוכים הבאים לערס-לנד, שם דופקים לחמניות בראש, צועקים ממרחק קילומטר, מנתחים לעומק טחורים ומדברים בשפה קקה (כולל המילה שהרגע נכתבה וכולל מילים נוספות היוצאות מתוך השורש ח.ר.ב.ו.נ). ולא, אין שם את התחכום של, אפילו לא של הבורגנים. סתם גיבובי נונסנס בלתי-משעשעים בעליל.

יאמרו המסנגרים כי לכך התכוונה המשוררת: "הם אמורים להיות וולגאריים, זה כל הקטע, איך לא ראית את הדיסוננס התוך-משפחתי בין הקוליות המתברגנת לבין הקולולולו המסורתי, בין האשכנזים לספרדים, בין הבית עם בריכה לאוטו טרנטע". אז אולי לא הבנו (ומה בכלל יש פה להבין?), אבל הדמויות השטחיות שמפורטות לעיל הן אלו שבסופו של דבר מפילות את ה"יצירה". "הכל דבש" היא השפלה שבסדרות הדרמה-קומיות שעלו על המסך בישראל מאז ומעולם. מכיוון שכך, לא הכל דבש, אחים שלי, כי אם הרוב כרוב חמוץ.

"הכל דבש", ערוץ 2, ימי ב', 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully