וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט אנדרסון מגיע לארץ

חן רוזנק

12.6.2007 / 14:07

לוואלה! תרבות נודע כי סולן סוויד לשעבר יגיע לישראל באוגוסט, להופעה אחת בזאפה. היכונו לתחיית הבריט פופ

ברט אנדרסון, סולנה במיל' של הלהקה הבריטית סוויד, יגיע לארץ להופעה בודדת בישראל ב-22 באוגוסט במועדון הזאפה התל אביבי, כך נודע לוואלה! תרבות. הזמר יופיע ככל הנראה עם חומרים מאלבום הסולו החדש שלו, "ברט אנדרסון".

כזכור, סוויד הייתה אחת מלהקות הפופ המצליחות ביותר בניינטיז. אנדרסון הקים את הלהקה ב-1989 עם בת זוגו ג'סטין פרישמן, שניגנה גיטרה, ועם הבסיסט מאט אוסמן. לאחר שפירסמו מודעת דרושים הם מצאו את ברנרד באטלר, שהצטרף כגיטריסט ראשי. במקום מתופף הם נעזרו במכונת תופים, ובהרכב הזה הם השיגו חוזה בחברת תקליטים. מאוחר יותר הצטרף לתפקיד סיימון גילברט ופרישמן פרשה מהג'וב והלכה להתלכלך במיטה של דיימון אלברן.

אלבום הבכורה שלהם, "סוויד", עשה שמות במצעדי המכירות, והם פרצו לתודעה לאחר הופעת הבכורה שלהם בטקס פרסי הבריט בשנת 1993. במהלך השנים עברה הלהקה חילופי גברי רבים, כשאנדרסון מהווה את הציר המרכזי שסביבו נעה סוויד. בסתיו 2003 התפרקה הלהקה סופית, וב-2004 חזר אנדרסון לעבוד יחד עם באטלר בלהקת The Tears.

אנדרסון הגיע כבר שלוש פעמים לישראל, עם סוויד מאחוריו. לאחרונה הוא עושה צעדים ראשונים בכיוון קריירת סולו, והוציא לפני כמה חודשים אלבום חדש, הנושא את שמו. סיבוב ההשקה של האלבום, שבעטיו כנראה הוא קופץ לכאן, החל בפברואר, במוסקבה הקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully