וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל אחד יש את המפיק שלו

הזמר השאפתן ליאור נרקיס החליט להיפרד לשלום מהמנהל האישי שלו ולהקים חברת הפקות משלו. "אני לא ילד קטן, אני יכול לדאוג לענייני בצורה נאותה" הוא מכריז

אין מי שלא חווה (או יחווה, חכו חכו...) את הרגע הזה בחיים, בו אדם מסתכל אחורה על חייו ואומר "פאק! לא כאן רציתי להיות בגיל....(השלימו את החסר)". אכן, עצוב. הזמר ליאור נרקיס סירב לתת לגורל להתל בו ובגיל 30 החליט להיות עצמאי: לעזוב את אמרגנו הצמוד ולהקים חברה משלו.

לדברי נרקיס, כבר לפני 5 שנים, עוד כשהיה עולל בן 25, ידע שיבוא יום ויבצע את המהלך, ויהפוך למפיק. עתה, בגיל המכובד, הדד ליין הגיע ואיתו עזיבת האמרגן הצמוד, יובל ניסני מ"מיתר הפקות" והקמת חברת הפקות משל עצמו: "רציתי להיות אדם חופשי והחלטתי שאני הולך להפיק את עצמי. כבר כשעשיתי את החוזה האחרון עם האמרגן שלי תכננתי שהוא יהיה לחמש שנים בלבד, וברגע שהוא יסתיים אצא לדרך משלי. די, אני כבר לא ילד קטן, אני יכול להקים משרד משל עצמי שיטפל בענייני בצורה נאותה."

נרקיס בצעד נחרץ מניח לרגע את המיקרופון בצד לטובת חליפת העסקים: "חברת ההפקה שלי תוציא את הדיסקים שלי, ובעזרת השם נצרף אליה עוד אמנים ונפיק גם להם בעתיד. ב-1 ביולי, אז יסתיים החוזה הקודם שלי רשמית, אתחיל לאסוף חומרים לאלבום חדש".

חופשי זה לגמרי לבד

מי שמעורה בענייני סוכנים-אמנים ידע ודאי כי פרידות שכאלה מלוות בדרך כלל בזריקת רפש לכל כיוון, וכותרות בעיתונים על סכסוכים ממושכים ותביעות (ע"ע אייל גולן). הפעם, במקרה ליאור נרקיס מול יובל ניסני, אלה שיחפשו לכלוכים יתאכזבו קשות.

בשביל הרקורד נזכיר שאותו ניסני הוא זה שגילה את נרקיס, שהיה נער בן 17 דאז, ועבד איתו לאורך כל הקריירה, כולל המעבר מטורקית לעבר מרכז המיינסטרים בזירה הים תיכונית, הנסיעה לאירוויזיון, והלהיט "לכל אחד יש" עם שלומי שבת.

"יובל היה לי כמו אח גדול, כמו פסיכולוג", מתמוגג נרקיס, "הוא בן אדם מדהים, הכי טוב שיכול להיות, הוא הביא אותי למקום מאוד טוב. הוא תמיד ישאר קרוב ללבי, הייתי ילד והוא היה צמוד אלי כל הזמן, בחרנו יחד את השירים בכל אחד מהאלבומים שלי". נרקיס עוד לא מצא שם עבור חברת ההפקות שלו, והוא עדיין מחפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully