וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוניטור 17

טל מסינג

15.6.2007 / 16:10

בצעדי ריקוד מסורתיים מחליק לו טל מסינג אל מרכז הרחבה. הקאסט העברי הראשון חוגג עוד סופשבוע מוצלח. והמחיר? ללא תחרות

אינדי שמינדי, איפה הדיסקו?

שקט. הקאסט מתחיל. חכו שתי שניות בדיוק וכינורות הדיסקו יחצו את לבכם. כמו שוודאי תבינו מהר, קאסט השבוע מוגש לפי המתכון האהוב עליי: כף גדושה של דיסקו, טכנו, האוס וקורטוב של סתם קטעים מדליקים.

לכל הילדים שהיו בטוחים שהם חזק באינדי כי הם קוראים פיצ'פורק ופשוט מתים על כל הבסט-ניו-מיוזיק שזה לא להאמין – הסכיתו נא. הלייבל טראבלמן אנלימיטד, ברשות מייק סימונטי, היה לייבל שכדי לזכות בדגימה מאוצרותיו נדרשתם לערמומיות רבה מקריאת מגזין אינטרנטי זה או אחר. זה היה פעם. כמו רבים וטובים, גם אני בעברי הייתי משוכנע שנשים צווחות ורעש אקראי הם-הם מוזיקת חלומותיי. ראוי לציין שהנשים הצווחות והרעש האקראי של טראבלמן נעשו כמו שצריך (במגבלות הברורות), אך מאז התבגרתי והשכלתי ו – כן – גיליתי את הדיסקו.

כמוני, כך גם מייק, שהקים לייבל נוסף בשם ''Italians Do It Better - שעיקרו דיסקו, איטלו, ומושאים אסתטיים אחרים. בקאסט השבוע כללתי שני קטעים שיצאו באוסף ראשון בלייבל – 'Miss Broadway' של גלאס קאנדי והרמיקס מונע-הבס של מיראג' לקלאסיקה של אינדיפ.

כמו כן, תוכלו למצוא את הרמיקס החדש של אמפרור מאשין, שאחריו אלך לכל מקום, למארק רונסון. את מארק רונסון הפסקנו לשמוע לפני כמה שבועות בערך, וכבודו במקומו מונח – שם לפני כחודש. אולם רמיקס מעולה כגון זה, בעידננו הדיגיטלי, תפקידו – מלבד היותו אחלה כיף - להחזיר לתודעה שמות כמו רונסון. אדיט בלעדי ויפהפה (הקשיבו לשירה המדהימה) של פילוסקי, שאחראי לאדיט ההוא לפרנקי ואלי שהופיע בקאסט בעבר (הערת העורך: מדובר בלהיט הכי גדול היום בלונדון. בכל תחנת רדיו בכל רגע נתון הוא מתנגן וזו אינה גוזמה), וכעת, ואולי משום כך, הוחתם בלייבל הנחשב 679.

קחו אוויר, קבלו אלקטרו-Fאנק

עוד מככבים: אופטימו הענקיים, ברמיקס ל-Pharoahe Monch. מונגוליאן ג'ט סט ברמיקס בלעדי למארי בויין. אל תספרו לאף אחד ששמעתם אותו אצלנו, כדי להימנע מצרות מיותרות עם עורכי-דין זועמים. וקטעים חדשים של פייז אקשן, בודזין ורומבוי – שמסתמנים כמפיקי המינימל הענוג המועדפים עליי - וקטע של חיים אביטל המוצלח שלנו.

לקראת המסיבה הלילה בברזילי, נוכח פה קטע שאני אוהב של סוויזאק, מהאלבום 'Dirty Dancing'. משעשע להקשיב לזה עכשיו – ולחשוב שפעם אלקטרוקלאש היה כל-כך מרענן בזמן-אמת. אפילו יוצרי דאנס דגולים כמו סוויזאק ניסו אז את מזלם ואף התעלו מעל כל הזבל הצפוי – ועדיין, איכשהו, היום זה נשמע מגוחך במיוחד. מכל מקום, אקסרסייז, ליין ראוי לשבח, מריצים את ההפקה הזו. מאכזב זה לא יהיה.

מסיימים את הקאסט בקול תרועה: קטע של אייר – שאמנם יצא ב-2002, אבל זוכה לעניין מחודש בעקבות הופעתו באסנשל מיקס המרהיב של ג'סטיס - תחת הכינוי Rainbow Brothers. הקטע לא נשמע כמו אייר אלא כמו כרומיאו: אלקטרו-Fאנק אירוני ומודע לעצמו. ויודעים מה, זה לא רק נשמע כמו – זה פשוט זה. ואם במודעות עצמית עסקינן – שיר חדש של טיגה, שבו הוא מזמר את שמות להיטיו הגדולים במעין רצף פסיפסי מבדח. האח לניימדרופינג, הידד לקריצה. תיהנו מהקאסט, אני זז.

רשימת הקטעים ברצף (69:29):

Glass Candy – Miss Broadway // Italians Do It Better
John Miles – Stranger In The City (Pilooski Edit) // Dirty
Mark Ronson ft. Lily Allen – Oh My God (Emperor Machine Ext Vocal) // Sony
Indeep – Last Nite A DJ Saved My Life (Mirage Remix) // Italians Do It Better
Pharoahe Monch – Body Baby (an Optimo Espacio Mix) // Universal
Mari Boine vs. Mungolian Jetset - It Ain't Necessary Evil (A Mungs Betrayal Of The Traditional Norweigan Suoivean Idjagie Dance) // Universal
Faze Action – Stratus Energy // Faze Action
Marc Romboy Vs. Stephan Bodzin – Callisto // Systematic
Chaim – It Never Ends // Love Minus Zero
Swayzak – I Dance Alone // K7
Rainbow Brothers – 818 323 01 // Astralwerks
Tiga – Type Of Guy // Different/PIAS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully