וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלי קלרקסון מחכה לחורף

חן רוזנק

15.6.2007 / 20:02

הגיבורה האמריקאית חוזרת באלבום שלישי, "My December", ומתכננת להראות לעולם את כישרון הכתיבה הנחבא שלה

העונה האחרונה של אמריקן איידול רק הסתיימה לה, והנה התוצר המובהק של העונה הראשונה, קלי קלרקסון בכבודה ובעצמה ממהרת להשתלט על החלל שנפער, (כידוע רובנו לא יכולים להסתדר בלי מנת הכוכבות בשקל הקבועה שלנו), ומשיקה את אלבומה השלישי "My December".

אחרי אלבומה הקודם "Breakaway”, שייצא לפני שלוש שנים ומכר למעלה מעשרה מיליון עותקים ברחבי העולם, יש לא מעט ציפיות מהילדה מטקסס. התקליט החדש הופק ע"י זוכה הגראמי דיוויד קאן (שהפיק לסטרוקס, הבנגלס, פול מקרטני, שוגר ריי ועוד), ומתגאה בתואר האלבום האישי ביותר של הזמרת, שהשתתפה בכתיבת כל השירים.

בוגרת "כוכב נולד" האמריקאי הספיקה כבר לשחרר סיגנל ראשון מתוך האלבום, "Never Again", אותו כתבה בעקבות אהבה נכזבת כבר לפני שנתיים. קלרקסון מתעקשת להראות לנו כמה קשוחה ואפלה היא באמת מתחת למעטה הסכרין, כשבקליפ לשיר חברה לחיים כביכול מטביע אותה, ולאחר מכן רוחה רודפת אחריו.

עובדה מעניינת היא שהאלבום, שיצא בסוף חודש יוני, יחנוך את שיתוף הפעולה של חברת NMC עם סוני BMG הבינלאומית. תקליטה של קלרקסון יהיה הראשון שיוצא בחברת במסגרת חוזה ההפצה הבלעדי החדש שלה עם חברת סוני BMG, אחרי שזו נטשה את ביתה הקודם בהד-ארצי.

אולי אחרי ההברזה בשנה שעברה קלרקסון מתכננת בהמשך גם חוויה מתקנת בישראל? לשוקי וייס הפתרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully