וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרואטיה באהבה

חן רוזנק

17.6.2007 / 11:46

פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של קרואטיה בחר להעניק פרס מפעל חיים דווקא לכלת פרס ישראל לקולנוע, גילה אלמגור שלנו. יענקל'ה בעננים

אחרי שכיכבה ביותר מ-40 סרטים וקטפה פרסי הוקרה על ימין ועל שמאל בארצנו הקטנטונת, גילה אלמגור מרחיבה את אגף המדליות בבית בעזרת יבוא בינלאומי. כלת פרס ישראל לקולנוע יכולה עכשיו גם להשוויץ בפרס מפעל חיים מפסטיבל הקולנוע הבינלאומי של קרואטיה.

איך הגיעו בדוברובניק הקרירה לשחקנית המקומית שלנו אתם שואלים את עצמכם? כצפוי, גם כאן נמצא הקשר הישראלי. הבמאי והמפיק רון אסולין, שפעיל בקרואטיה בתעשיית הקולנוע, הפרסומות ואף מנהל קמפיין פוליטי לאחת המפלגות במדינה, הוא זה שהמליץ על גילה שלנו לתפקיד הזוכה המאושרת בפני מנהלי הפסטיבל ,שגילו עניין רב בישראל ובקולנוע הישראלי.

"קרואטיה מתבוננת בנו בכבוד ובהערכה עצומה, כמדינה שהתפתחותה והישגיה בגדר נס", מתגאה אסולין, "...הבחירה בגילה אלמגור היא טבעית. אלמגור, שכיכבה במעל 40 סרטים באורך מלא ומאות הצגות תיאטרון, הוציאה לאור 2 ספרים פרי עטה, וזכתה בפרסים רבים בארץ ובעולם, היא ללא ספק אמן ראוי לפרס על מפעל חיים, המשקף את ההכרה הבינלאומית של העולם ביכולותיה כשחקנית, בהתמדתה הנחושה לאורך יובל שנים וברקורד הרציף והעצום שלה שהוא תוצאה של אישיותה המיוחדת"

פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של קרואטיה, Liberitas Film Festival , יתקיים זו השנה השלישית בין 29 ביוני ל-4 ביולי, ויוצגו בו למעלה מ- 50 סרטים עלילתיים ודוקומנטאריים עם ביקורים צפויים של כוכבים כמו וודי הרלסון, אוון וילסון, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully