וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקדחה VS הגיטרה

חן רוזנק

17.6.2007 / 13:35

הכינו את אטמי האוזניים: שלוש להקות נויז מתכננות להשתלט על אתרי בנייה בת"א עם "פיגועי רעש", הופעות מחאה על השיפוצים החוזרים ונישנים במרחבי עירנו

כל מי שצפה בסרט "תעלת בלואמילך" לא יכול שלא להעלות חיוך מריר על פניו למראה מדרכותיה ההפוכות תדיר של ת"א. כל בלטה שהורמה לאחרונה בעיר לצורך שיפוצים מיותרים, מבניית חניון תת קרקעי ועד לשתילת דקלים באבן גבירול (למה דקלים, למה?!?), מזכירה את השיפוצים האבסורדיים ביצירת הקאלט של אפרים קישון.

עכשיו תושבי העיר (או לפחות המוזיקאים שבהם) מחזירים מלחמה: טנדר עם נגרר ועליו מערכת פי.איי וגנרטור, הולאם לטובת אירוע הסאונד הנודד, תחת הכותרת "פיגועי רעש". קחו שלושה אתרי בנייה עירוניים, מקמו בהם שלוש להקות נויז, ומה קיבלתם? מדד דציבלים שיעיר גם את חולדאי משנתו המנומנמת.

ב-21 ביוני, הלא הוא יום המוזיקה הצרפתית, "פט דה לה מוזיק", שמארגנת עיריית ת"א, מחכה לכם אלטרנטיבה אקטיביסטית באמצעות יצירת מוזיקה ברחוב באותו יום שבו מייצרת העירייה אירועי מוזיקת רחוב משל עצמה.

בשעה 16:00 תחכה לכם להקת קאטמין, באחד העם פינת רחוב השחר, אחריהם ב-17:30 להקת דו קטלון בטיילת פינת זרובבל ולבסוף ב-19:00 להקת בלטה, באבן גבירול פינת השופטים.

שלוש הלהקות ינגנו סטים של נויז במקביל לרעש העבודה של אתרי הבנייה, במופעים שיהיו אימפרוביזציה לסביבה ולא הופעות רגילות של הלהקות. האירוע הוא מופע ראווה ומעשה מחאה המחקה את סביבתו. באקט זה של חיקוי, מבקשים המארגנים מלייבל tinstar creative pool להראות עד כמה מגוחכים השיפוצים, השיבושים, ההפרעות והפעולות היזומות הלא ברורות הסובבות את כולנו בעיר ת"א.

נופי רעש

מטרת המופע הוא למקד את תשומת הלב כלפי אותם "נופי רעש", שנוצרים באתרי הבנייה השונים בעיר, ולהדגים כיצד אילו משפיעים לרעה על החיים כאן, מערערים את "הנוף המוזיקלי" הרגיל בעיר וחורגים מגובה הרעש המקובל.

המארגנים משתמשים במילים כמו "פיגועים" ו"התקלויות", הז'רגון השאוב משפה המיליטנטית, כדי להצביע על כך שאנו חיים בצל הטרור העירוני, ומשתתפים בו, בין אם באופן פעיל או סביל, בין אם אנו רוצים בכך או לאו.

"קודם כל ישנו הפן האקטיביסטי הברור נגד הצורך ביזמות שקודחת בראש התושבים על בסיס קבוע וללא סוף", מכריזים המארגנים, "לאחר מכן ישנו הפן האמנותי שכמובן מזמין כל להקה עם דיסק של איישטורצן לתת באינדסטריאל. ואחרון חביב, אם להם מותר להם אז גם לנו, ובייחוד שבאותו היום העירייה מממנת יום אירועים בסגנון הפט דה לה מיוזיק הצרפתי בתנאי הסתדרות."

מי שמעוניין לשמוע ולעשות, מוזמן להגיע ליצור כמה שיותר רעש, רק לבקשת המארגנים עליו למצוא את דרכו לאירוע בעזרת כלי רכב לא ממונעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully