וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלידר האמריקאי

בשקט בשקט הוציא עברי לידר סינגל ראשון בארה"ב באנגלית, Jesse, וזכה לכבוד להיות הישראלי היחיד באלבום האוסף של הלייבל הגאה הראשון Music With A Twist מבית קולמוביה רקורדס וסוני

בלי שום פרסום מוקדם, מייל יח"צני או ראיון אצל יאיר לפיד, עברי לידר קיבל את דריסת הרגל הרצינית הראשונה שלו בשוק המוזיקה האמריקאי. לוואלה! תרבות נודע כי הזמר המוכשר השיק סינגל חדש באנגלית, Jesse, אותו הוציא בארה"ב באוסף, Revolutions, של הלייבל הגאה החלוצי Music With A Twist מבית סוני וקולמביה רקורדס.

הלייבל שמתהדר בתואר LGBT, כלומר לסביות, הומואים, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים, מצהיר בגאון כי הוא הלייבל ה"גיי" הראשון, וכדי לחגוג את הבכורה השיקו שם אוסף מרשים שכולל את לידר שלנו כזר היחיד בין שלל אמנים אמריקאים עולים.

לידר מופיע באוסף לצד The Gossip, Kirsten Price , Jonathan Mendelsohn & Wamdue Project, God-Des & She, Sarah Bettens, Adam Joseph, Dylan Rice, Tangela Bell, Jesse O, and Levi Kreis

באתר הלייבל מכנים את האוסף כמניפסט הפותח שלהם שכולל את חבורת מוזיקאים שהם הקולות החדשים החשובים ביותר בקהילה הגאה העולמית. בהחלט קומפלימנט לא קטן ללידר שלנו. ריספקט עברי.

השיר Jesse, שכתב והלחין לידר, נהנה כבר מקליפ צמוד (שנעשה באופן מוקפד וחו"לי למדי) בו רואים את לידר מזמר במסיבת בריכה של טינאייג'רס, שנראים אמריקאים למדי, בה שני נערים חמדמדים מגלים שהבנות בבקיני סתם מסתירות להם זה את זה.

לאחרונה סיים לידר את סיבוב ההופעות המצליח שלו, "זה לא אותו דבר" בארבע הופעות חגיגיות, ובימים אלה הוא עובד יחד עם ריטה על אלבומה המשמש ובא של הדיווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully