וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך המשיח משתכר

חן רוזנק

18.6.2007 / 11:06

חברינו בחב"ד החליטו לסבסד לבאי הבארים בת"א ובירושלים דרינק ראשון חינם ב"חג הגאולה" לכבוד הרבי מלובביץ'. תורה זה בומבה

תן שוט - הכל לטובה. את המשפט הנ"ל תוכלו לשמוע הערב בברים בעיר החטאים ובעיר הקודש כשאנשי חב"ד יזמינו אותנו לשתות על חשבון המשיח. אכן, עבודת קודש עושים שם.

בחב"ד החליטו לחגוג את "חג הגאולה", היום, 18 ביוני, או ג' בתמוז אם תרצו, וליזום חגיגה המונית כדי שכל יהודי בישראל יידע שהרבי מליובביץ' הוא המלך המשיח והיעלמותו היא רק צעד אחד לפני התגלותו הקדושה. מה שתגידו חבר'ה - העיקר שאתם משלמים על הדרינק.

"חג הגאולה", מצויין מדי שנה מאז היעלמותו של הרבי מעיני הציבור (או, אם תרצו, לכתו לעולם שכולו טוב בדרך כל בשר), וחסידיו מאמינים שהיעלמותו היא השלב לפני ההתגלות הסופית שלו כמלך המשיח לכל העולם. הייחודיות שלו השנה היא בכך שזו הפעם הראשונה שהחגיגות מתקיימות לא רק בקרב אנשי חב"ד אלא תוך שיתוף הציבור בכללותו.

שיירה של 14 רכבים ממותגים עם סלוגנים של חב"ד ייסעו לכיוון תל אביב ויתפצלו לכיוון כל הפאבים בעיר. במהלך הערב יגיעו דיילים לכל אחד מהברים ויזמינו את כל האנשים לחגוג את "חג הגאולה" ולהרים כוסית לחיי המשיח על חשבון חב"ד. במקביל במועדון הארליך בת"א ייפתח ב-21:30 בר שתיה חינם לחוגגים.

"חב"ד מפעילה זה שנים רבות מרכזים בכל מקום בעולם לצעירים המטיילים, מספרים מארגני ההילולה, "הצעירים מגיעים לבתי חב"ד על מנת להתקרב לרבי ולהרגיש את הגנתו. ולכן גם החלטנו על האירוע הזה.להתקרב ליהודים מכל הזרמים ולהצדיע יחד למלך המשיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully