וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סופשבוע פנטסטי

חן רוזנק

18.6.2007 / 15:51

הכנסות ההמשכון "ארבעת המופלאים 2" עלו על הסרט הקודם בסדרה, וסידרו לג'סיקה אלבה את המקום הראשון בטבלה

רביעיית גיבורי העל של הוליווד הפעילה את הסופר-כוחות שלה על טבלת שוברי הקופות בארצות הברית. על פי הערכות האולפנים, המשכון הקומיקס, "ארבעת המופלאים 2" הגיע למקום הראשון במצעד, עם הכנסות של 57.4 מיליון דולר, והצליח להאפיל על הכנסות הסרט הראשון בסדרה שהכניס, כשיצא לפני כשנתיים, בסוף השבוע הראשון להקרנתו, 56.1 מיליון דולרים.

בין הסרטים החדשים האחרים נמצאת גם הבלשית הצעירה "ננסי דרו", שלא הצליחה לפענח את התעלומה "איך למשוך קהל לבית הקולנוע" ואכזבה כשנכנסה רק למקום השביעי בטבלה, עם 7.1 מיליון דולר בלבד שהצליחה לסחוט מהצופים. כך דווח בסוכנויות הידיעות.

"אושן 13", שהתמקם בשבוע שעבר במקום הראשון, נפל למקום השני עם 19.1 מיליון דולר שגרף בסופ"ש השני להקרנתו. בעשרת הימים שהוא נמצא על המסכים הוא הצליח לשלשל 69.8 מיליון דולר, והיד עוד נטויה.

למרות הפתיחה המצלצלת של "ארבעת המופלאים 2", ההכנסות של הוליווד נמצאות במגמת ירידה. בהשוואה לאותם תאריכים אשתקד ישנה ירידה של כ-4%. לתעשייה היה אמנם חודש מאי חזק מאוד, עם בלוקבאסטרים כגון "שרק 3" (נותר בטבלה, במקום 6), "ספיידרמן 3" (סוגר את טבלת השבוע במקום העשירי) ו"שודדי הקריביים 3" (עדיין במקום הרביעי המכובד), אבל הסרטים הגדולים לא מצליחים לסחוף צופים לאחר סוף השבוע הפותח שלהם.

"ארבעת המופלאים 2" עם ג'סיקה אלבה וכריס אוונס מאגד שוב את הקוורטט של גיבורי העל. מפיקי הסרט והאולפנים השתדלו להוריד את רף האקשן בסרט ההמשך, כדי להפוך אותו, בניגוד לסרט הקודם שהותר רק לבני 13 ומעלה – לסרט לכל המשפחה, וכך להגדיל את פלח הצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully