וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שבק ס' מתאחדים

חן רוזנק

19.6.2007 / 9:30

הרכב ההיפ-הופ הראשון בישראל יעשה שמות על הבמות במופע איחוד באמצע ספטמבר ככל הנראה באמפי פארק רעננה. כל הבחורות נכנסות להיסטריה

כבר חודשים סצנת ההיפ-הופ רועשת וגועשת בדיבורים על איחוד צפוי של חלוצי הז'אנר מיבנה, ועכשיו נראה כי הקאמבק של שבק ס' קרוב מתמיד. תתקעו בחצוצרה: מסתמן שמכופפי הבננות יעלו במופע חד פעמי באמצע ספטמבר, בלוקיישן שיהיה ככל הנראה אמפי-פארק רעננה. יהיה פיצוץ.

14 שנה אחרי שקמו, שבע שנים אחרי שהתפרקו, וארבע שנים אחרי שהתאחדו לראשונה במסגרת ערב "עשור לגרוב הישראלי", שבק ס' שוב כאן. לפני כחודשיים בערב לכבודם במועדון הברזילי עלו מוקי, פילוני, מירו, חמי, פלומפי B, דוידי וג'יימס, חברי ההרכב המקורי, וביצעו במפתיע את "אסאסנים", מה שעורר מחדש את גל השמועות על איחוד של החבורה.

הם מצידם לא מכחישים: "אם וכאשר זה יהיה רשמי, אנחנו נוציא את זה באופן מסודר", טיפטף מוקי אינפורמציה. מירו הסכים להרחיב קצת יותר: "אנחנו מדברים על זה כבר כמה שנים, מההופעה האחרונה אנחנו במו"מ. אבל זה לוקח זמן, ננסה לעשות הופעה ראשונה ואחר כך נראה מה יהיה".

שבק ס' אימפריה

ילדי הגאנג'ה הוציאו את אלבומם הראשון ב-1995, ושילבו ראפ Fאנק והיפ-הופ תחת ידיו של המאסטר יוסי פיין, שהפיק מוזיקלית את התקליט. אחרי הבכורה המוצלחת עברה שבק ס' תהפוכות רבות בסופן פרשו מירו וחמי לטובת הרכב משלהם, חלוצי החלל. במקומם הצטרף כוכב ערוץ הילדים דאז, נמרוד "נימי-נים" רשף, שפרש מההרכב לאחר האלבום השני, "עטיפה של ממתק", אז חזרו אליו מירו וחמי.

הלהקה הוציאה אלבום הופעה ב-1998, ולקראת אלבומה הרביעי והאחרון נסעה לג'מייקה שם עבדה על "כנען 2000", שיצא בהפקתו המוזיקלית של פילוני. אחרי שהתפרקה הלהקה-האם חמי ומירו התמקדו בחלוצי החלל, ומוקי השיק את קריירת הסולו המוצלחת שלו בעזרתו האדיבה של פילוני, עם אלבומו "שמע ישראל", שיצא ב-2001 והגיע לזהב. לפני שנתיים הוציא את "שמע ישראל", יחד עם פילוני, בלייבל של השניים "שבק מיוזיק", ובשנה החולפת הפגין מוקי את כישרון המשחק שלו במחזמר "הלהקה" בהבימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully