וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולייט לואיס תופיע בישראל

חן רוזנק

19.6.2007 / 9:41

הזמרת הרוקיסטית, שהתפרסמה בעיקר בזכות כישרון המשחק שלה, תקפוץ להופעה אחת במועדון הזאפה ב-29 באוגוסט

והנה זה ממשיך: הזמרת האמריקאית ג'ולייט לואיס תופיע גם היא בישראל עם להקתה Juliette and the Licks, במסגרת סיבוב ההופעות הארוך בו החבורה נמצאת, כשהיא מגיעה אלינו מגרמניה וממשיכה אחר כך לקולורדו.

רובנו זוכרים את לואיס מהמסך הגדול, אבל כבר שנים שהבחורה עובדת גם על מיתרי הקול שלה. לואיס עשתה את הופעת הבכורה שלה עם הלהקה במועדון המפורסם של ג'וני דפ, Viper Room, ב-2003. אחרי ההשקה המוצלחת יצאו היא והלהקה לסיבוב הופעות מקומי, עוד לפני צאת אלבומם הראשון.

לואיס לא התמקדה רק בפרוייקט הזה, ואף עשתה קולות באלבום של הפרודיגי' מ-2004, "Always Outnumbered, Never Outgunned". לפני שנתיים הוציאה יחד עם להקתה את אלבום הבכורה שלהם, "You're Speaking My Language", והחבורה יצאה שוב לדרך, לחרוש כל מועדון הופעות שיכלו למצוא.

בסוף הסיבוב ההוא פרש המתופף המקורי של הלהקה, ג'ייסון מוריס ודייב גרוהל, שהיה המתופף של נירוונה ומשמש כיום כסולן והמנהיג של להקת הפו פייטרס, נחלץ לעזרתם ולבסוף גם נשאר איתם להקלטת האלבום השני שלהם ב-2006, Four on the Floor.

לואיס כיכבה עד היום בעשרות סרטים הוליוודים ביניהם "רוצחים מלידה" של אוליבר סטון, עליו זכתה בפרס השחקנית הטובה בטויתר בפסטיבל ונציה, "פסגת הפחד", עליו הייתה מועמדת לאוסקר ולגלובוס הזהב, "קליפורניה", "מזריחה עד שקיעה" ועוד. לא מזמן היא הופיעה על מסך הטלוויזיה שלכם הבסדרה "קוראים לי ארל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully