וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב שני לבלאק אייד פיז

חן רוזנק

19.6.2007 / 11:33

להקת ההיפ-הופ הפאנקית שביקרה כאן בקיץ שעבר, בדרך להזיז לכם ת'תחת גם השנה, בהופעה מתוכננת בספטמבר. "אנחנו מחכים בקוצר רוח להופיע שוב בישראל" סיפר הסולן המצ'וגע, וויל אי אם, לתכנית "Y בעשר"

החבורה הקופצנית שעונה לכינוי בלאק אייד פיז נשבתה בקסמיה של ארץ זבת חלב (או שהם סתם התלהבו מחיי הלילה והבחורות של ת"א) ומתכננת לחזור לישראל להופעה נוספת.

שנה אחרי שהרעידו את בלומפילד, האפונים בדרך לארץ הקודש: "אנחנו נמצאים במגעים עם חברה סלולרית להפקת אירוע שיתקיים בספטמבר", סיפר וויל אי אם לתכנית "Y בעשר", "ומחכים בקוצר רוח להופיע שוב בישראל".

משהו אומר לנו כי יש סיכוי לא מבוטל שוויל אי אם, פרגי, טאבו ואפל.די.אפ יקפצו למיוזיק דיי המתוכנן של חברת אוראנג', שגם דאגה להביא אותם בפעם הקודמת יחד עם המפיק שוקי וייס. עוד נודע כי הלהקה תקליט בישראל דואט עם הראפר אילן בבילון יוצא משפחת תאקט. ריספקט.

מאז שהתפננו להם בישראל בקיץ שעבר, הלהקה המשיכה להופיע ועבדה על אלבום האולפן החמישי שלה, From The Roots To Fruits, שאמור לצאת השנה. בינתיים הפרגית פרגי (משעשע, אני יודעת), הוציאה את אלבום הסולו הלוהט שלה, The Dutchess, בעזרתו האדיבה של וויל אי אם, שהפיק והתארח, יצאה לסיבוב הופעות ועבדה על קריירת המשחק שלה בהופעות אורח בסרטם הכפול של קוונטין טרנטינו ורוברט רוזריגז, "גריינדהאוס".

וויל אי אם שהתעסק מהצד עם סרג'יו מנדז בניסיונות הסימפולים שלו עם מוזיקה ברזילאית, הספיק להשתעשע קצת גם עם להקת הבנות פוסיקט דולז בסינגל "Beep", ועם באסטה ריימז וקליס בשיר "I Love My Chick".

כל הפרטים המלאים על ההופעה המתוכננת, הערב בתכנית "Y בעשר" חדשות הבידור של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully