וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ליסין מציג: הוליווד על הבמה

חן רוזנק

19.6.2007 / 15:14

יונה אליאן תעשה מריל סטריפ וליאור אשכנזי יאלף את מיה דגן בעונה החדשה של התיאטרון. גם מייק ברנט יקפוץ לבקר

בתיאטרון בית ליסין מבינים שמה שטוב לתעשיית הקולנוע בלוס אנג'לס בוודאי ובוודאי טוב גם לבימת התיאטרון בארץ. אחרי שהעלו העונה את "איש הגשם" שמבוסס על הסרט הידוע, מתכננים שם להשלים את מתקפת הוליווד בעזרת עיבודים לספרים שהפכו לסרטים, שיהפכו להצגות: "הגשרים של מחוז מדיסון", "תנאים של חיבה", המחזה "חתולה על גג פח לוהט" והפיצ'ר "האגם המוזהב".

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר הכריזו בתיאטרון על הרפרטואר לעונה הבאה, שכולל את יונה אליאן ועודד קוטלר במלודרמה הדביקה על פי "הגשרים של מחוז מדיסון", (ע"ע מריל סטריפ וקלינט איסטווד) מאת ג'יימס רוברט וולר, שעולה בפעם הראשונה על הבמה בישראל.

את תפקידם של קתרין הפבורן והנרי פונדה ימלאו מרים זהר ואילן דר בעיבוד לסרט זוכה האוסקר "האגם המוזהב" מאת ארנסט תומפסון. בנוסף יעלו בתיאטרון גם עיבוד לסרט עטור הפרסים, "תנאים של חיבה", מאת דן גורדון ולינדה גריי ואת מחזהו המפורסם של טנסי ויליאמס, "חתולה על גג פח לוהט".

בבית ליסין לא שוכחים לעקוב אחר הטרנד הלוהט בתיאטראות ארצינו ומעלים מחדש גם הם שני מחזות מאת ויליאם שייקספיר. "אילוף הסוררת", בו יככבו ליאור אשכנזי ומיה דגן ו"קומדיה של טעויות".

מייד אין יזרעאל

גם היוצרים הישראלים יזכו לבמה בעונה הקרובה של התיאטרון בין השאר עם הדרמה הפוליטית "גוד ביי אפריקה" של הלל מיטלפונקט, שתעסוק בישראלים שחוזרים לאוגדנה ובמדיניות החוץ של שלנו בזמנו של הרודן אידי אמין; "עלמה ורות" של גורן אגמון, שכבר ניפקה כמה להיטים לתיאטרון, ומספרת על סופרת חרדית ויחסיה עם המוציאה לאור החילונית שלה; וגם "לרקוד ולעוף" של רשף לוי, על היחסים הבעיתיים במשפחה שמתגלים באופן פלאי בליל הסדר.

סביון ליברכט, חביבת התיאטרון, מספקת שני מחזות שונים: "הבנאליות של האהבה" על מערכת היחסים הסודית בין חנה ארנדט, סטודנטית מבריקה לפילוסופיה, ומרטין היידגר, גדול הפילוסופים הגרמניים של העת החדשה. ההצגה הוזמנה כבר להופיע בפסטיבל למחזאות ישראלית בעיר אולם בגרמניה באפריל 2008. המחזה השני הוא "החתן המושלם" עפ"י הסיפור מספרה החתן המושלם של רוחל'ה.

מחזמר זה אין

ואל לנו לשכוח את שגעת מחזות הזמר: קבלו את "מייק" של גדי ענבר, מחזמר על עלייתו ונפילתו של הזמר מייק ברנט, ואת "נוהל שכן" של רוני פינקוביץ'. והדובדבן שבקצפת מחזמר בהופעה קונצרטנטית: "קומפני", מאת ג'ורג' פירת', עם השירים והלחנים של סטיבן זונדהיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully