וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספר האבוד מגיע לישראל

חן רוזנק

19.6.2007 / 19:35

"תאום המריבה", ספרו של גארי טראופ, ההוא שלא ממש שרד את ההתרסקות של טיסת "אבודים", יוצא לאור גם בעברית. השאלה מי הוא הכותב האמיתי עדיין בגדר תעלומה

על הכריכה האחורית של הספר "תאום המריבה" תוכלו למצוא את מילות ההספד של הוצאת ינשוף לזכר הסופר המוכשר גארי טראופ. "ספרו האחרון של הסופר הנפלא שנלקח מאיתנו בשיא קריירת הכתיבה שלו". אכן, מרגש.

כמה חבל רק שמי שראה יותר מפרק אחד של "אבודים" יבין מיד שמשהו כאן לא כשורה, ושהוא מחזיק בידיו את העותק העברי לספר ששיגע את מחנה הפנאטים של הסדרה הממכרת, ואת אמריקה כולה.

כזכור מי שחתום על כתב העת הוא גארי טראופ, שהיה אחד מנוסעי טיסה 815 של חברת אושיאניק, שהתרסקה על אי באוקיינוס השקט בפרק הראשון של הסדרה מבית ABC.

דמותו של טראופ מעולם לא נראית בפועל על מסך הסדרה אך הספר נמצא על האי במהלך העונה השנייה ונקרא ע"י הארלי באחד הפרקים (הכותרת, הסופר והמוציא לאור בראים בבירור). ובפרק נוסף ניתן היה לראות דמות אחרת קוראת את אותו כתב יד, עד שג'ק משליך אותו אל האש.

היה או לא היה זאת השאלה

הספר שמתמקד בחוקר הפרטי פול ארטיזן, המסייע לבן למשפחה אמידה למצוא את אחיו התאום, יצא כאמור בארה"ב בהוצאת היפריון, חברת בת של רשת ABC , ואחד מן השמות שהסתובבו בבורסת ההימורים כסופר האמיתי היה לא אחר מאשר סטיבן קינג.

ההוצאה העברית ממשיכה בקו של זו מחו"ל ומתגרה גם היא בקהל: "כפי שקוראים רבים ודאי יודעים, גארי טראופ נעדר מאז ספטמבר 2004, כאשר המטוס שבו טס מסידני ללוס אנג'לס התרסק במקום כלשהו בדרום האוקיינוס השקט, הם כותבים בכריכה האחורית, " אף שאין דבר טבעי יותר מלקוות לנס, ההיגיון מצווה כי הסופר ושותפיו לטיסה לא יכלו לשרוד את האסון."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully