וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזף פיינס בסרט של ברבש

חן רוזנק

20.6.2007 / 9:48

השחקן הבריטי יככב בפיצ'ר "אביב 41" של היוצר הישראלי. המכון הפולני לקולנוע הוא זה ששם את הכסף על השולחן, וגרר את הצילומים לארץ הקרירה

"שייקספיר מאוהב" על אדמת פולין: ככה זה כשלוקחים את השחקן ג'וזף פיינס, מערבבים עם הבמאי אורי ברבש ומתבלים בתמיכה הראשונה בהיסטוריה של המכון הפולני לקולנוע בסרט ישראלי. המכון הזר השקיע מיליון דולר בסרט "אביב 41", וראו איזה פלא, הצילומים יתחילו בפולין בחודש הקרוב.

אל תדאגו לפיינס, כוכב "שייקספיר מאוהב", "הסוחר מונציה" ושלל סרטים שלא ממש עשו רושם בקופות, הבחור החצ'יך לא יצטרך לעבוד קשה מדי, ולא ממש מתכנן לשבור את השיניים עם ניסיונות עילגים בעברית: לזה דאגו מבעוד מועד כשקבעו כי הסרט כולו יהיה בשפה אנגלית.

"לראשונה ממסד פולני בא ומשקיע בהפקה ישראלית", מתגאה אביתר דותן מפיק הסרט, "דבר זה מחזק עוד יותר את ההצלחות של הקולנוע הישראלי ברחבי העולם בשנה האחרונה".

מוטי לרנר כתב את התסריט, עפ"י סיפוריה של הסופרת אידה פינק. עלילת הסרט תיסוב סביב קלרה פינק, צ'לנית יהודיה בעלת שם עולמי המתגוררת בקנדה. פינק חוזרת לאחר שנים לארץ הולדתה פולין, ונזכרת בתמונות אביב 1941 בו איבדה את משפחתה. שלושים שנה אחרי פוגשת שם פינק את האיכרה, אצלה התחבאו היא ומשפחתה, ועימה ניהל בעלה רומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully