וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני סופרנו חוזר לעיראק

חן רוזנק

20.6.2007 / 12:42

ג'יימס גנדולפיני, שעד לא מזמן גילם את המאפיונר הכי מפורסם שיצא מג'רזי, מתפנה עכשיו להפיק דוקו על חיילים אמריקאים שחזרו מהקרבות

שבוע וחצי לאחר ששודר פרק הסיום של סדרת המופת "הסופרנוס", מסתבר שג'יימס גנדולפיני כבר הספיק למלא את החלל שנפער בהיעלמותה של משפחת המאפיונרים מהמרקע. האקס מאפיוזי חוזר לרשת HBO, הפעם עם סרט תיעודי על חיילים פצועים מן המלחמה בעיראק.

צופיה האדוקים של הסדרה בוודאי זוכרים את התחרפנותו רבתי של טוני כששמע שאי ג'יי רוצה להתגייס לצבא ארה"ב ולהישלח לאפגניסטן. מסתבר שגם במציאות, חיילי המדינה מעסיקים את פאפא גנדולפיני.

השחקן הפיק את הסרט " Alive Day Memories: Home from Iraq", על חיילים אמריקאים שחזרו הביתה אחרי המחלמה בעיראק. הדוקו הורכב מסדרת ראיונות שערך גנדולפיני עצמו עם עשרות חיילים ששיחזרו לפניו את אימת הקרבות. החיילים סיפרו על "הרגשות שלהם בנוגע לעתיד, הנכויות הקשות שלהם והנאמנות שלהם לאמריקה", מסרו ברשת HBO.

מלבד מראיין, גנדולפיני שימש כמפיק בפועל של הסרט, שמהווה את הפרויקט הראשון של חברת ההפקות שלו, Attaboy Films, וישודר ברשת HBO בספטמבר.

כותרת הסרט לקוחה מתוך משפט שאומץ ע"י הרבה מן הפצועים מהקרבות בעיראק כשהם מתייחסים ליום בו בקושי זכו להיחלץ משדה הקרב בחיים, לרוב עם פציעות נוראיות שהשאירו אותם נכים לצמיתות.

כזכור בתפקידו הבא גנדולפיני צפוי לאמץ את מקטרתו של הסופר זוכה פרס הנובל, ארנסט המינגווי, בסרט על חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully