וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוניטור 18

טל מסינג

22.6.2007 / 12:30

בנים ובנות שימו לב - מועדון הלקוחות של טל מסינג והקאסט מגריל בסוף השבוע צעדי ריקוד אלגנטיים

אל תכבי את הסינתי הישן

והשבוע בקאסט, נתחיל במנותחים פלסטית: רמיקס Pאנק-Fאנק של הדמן לרוקסי מיוזיק, במסגרת סידרת השיפוצים שעושים להם (זה השלישי במספר) ורמיקס מצוין, בבנייה איטית ועדינה, של אמה (Ame) למיסטר וי, בן הטיפוחים של לואי וגה. כמו כן, תוכלו למצוא גם קטעים שדליתי מהרשת: בלאק אפייר, הפרויקט החדש של סטפן מאסון, מייסד הבטא בנד, בשיר חדש שקיבל השראה אלקטרומגנטית מדיסקו אייטיזאי ופופ סינתיסייזרים רך (תוכלו להוריד אותו במייספייס שלו). און-אוף, שני בלוגרים קנדים צעירים, בקטע חביביקו שמדגים כמה אלקטרוהאוס הוא משהו שאפשר לייצר בקלות יחסית עם חומרים ביתיים בלבד. וגם, אדיט חללי של A Mountain Of One לג'ון לנון, שמתחיל בהפרעות הבלתי חינניות של יוקו.

באגף השירים החדשים מככבים Midnight Juggernauts, אוסטרלים אהובים במיוחד. השיר 'Into The Galaxy' מלמד על הגישה המקסימה שלהם: הם, כמונו, יודעים שלחדש היום במוזיקה זה דבר בלתי-אפשרי, לכן הם מראש לא מנסים – הם פה בשביל לעשות חיים. וכך זה גם נשמע :פופ אלקטרוני, מלודי,נוצתי ולא מאיים, אשר גולש על זרמי הסינתים שפורצים ממנו כמו מגייזר. שיר של פוג'יה ומיאגי, שהוציאו בשנה שעברה אלבום חשוב וחוזרים עם אותה פורמולה אפקטיבית: באס דומיננטי ושחצן ושירה כאילו-נונשלנטית. הילדים כמובן לא חייבים להכיר את כל ציטוטי הקראוטרוק שלהם, אלא רק להוריד ולחייך בשביעות-רצון. שיר של .M.I.A, שגורם לכל הקאסט להפוך לפאבלה סרי-לנקית רועשת לכמה דקות. וגם, שיר של רדיוקליט בנוסח דומה וקצב מהיר יותר.

תנו לי קרל, או שיהיה פה בלאגן

במינימליסטיים: קטע חדש של Cobblestone Jazz, ההרכב האימפרסיוניסטי של מת'יו ג'ונסון, קטע של מארק אוגוסט, קטע של רדיוסלייב, תחת – אוי לא, למה עוד אחד – הכינוי קנבס (ויוצא בתת-לייבל של דמיאן לזארוס, Rebel One) - שמראה כמה הבחור הזה, שנתן הופעה בינונית בסונאר השנה (לא הייתי, אבל שמעתי), הוא עדיין אחד המפיקים הבולטים והמוכשרים בעולם. וקטע של אדון הנריק שוורץ, שמתחפר עמוק עמוק בחלל הבטן ובית החזה וממלא אותם בגרוב חובק עולם, בעזרתו האדיבה של מקצב ארבע על ארבע.

סוף דבר – לקראת נחיתתו המיוחלת של קארל קרייג בארץ הקודש, ב-28 החודש בדיוק, מוגש לכם טיזר קטנטן מהקאסט שיוקדש בלעדית לו, ויעלה לאתר במהלך השבוע. הטיזר, או אפריטיף, אם תרצו, הוא הרמיקס של קרייג לת'יאו פאריש. קלאסיקה בת-זונה, חדשה יחסית (בת שנה וקצת, אבל לא הייתם נותנים לה יותר מחודשיים), אפלולית ומעושנת. מלחיצה כמו לפגוש כושי גדול בסמטה חשוכה, לא עלינו. זהו זה, בתיאבון שיהיה.

הקטעים ברצף (72:05):

Roxy Music – Virginia Plan (Headman Re-Work) // EMI
Midnight Juggernauts – Into The Galaxy // White
Fujiya & Miyagi – Uh // Regal
Black Affair – Sweet // White
M.I.A. – Boyz // XL Recordings
On-Off – Space Tokes // White
Radioclit – Nelly Ti Picou // Uppercuts
Cobblestone Jazz – W // Cocoon
Mr V feat. Miss Patty – Da Bump (Ame Remix) // Vega
Canvas – The Cat // Rebel One
Mark August – Just Like That // Connaiseur
Henrik Schwarz – Walk Music // Moodmusic
Theo Parrish – Falling Up (Carl Craig Remix) // Syncrophone
John Lennon – How Do You Sleep (A Mountain Of One Re-Work) // White

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully