וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק וחתולי הרעם

עומר בכר

24.6.2007 / 9:12

הם ניסו לכבות את הניצוץ בעיני ולפגוע באשה שאהב, אבל לעומר בכר היו תכניות אחרות. ביקורת טריילרים, למשל

אני, רובוט

לאחר שבטקס האוסקר האחרון, "תזיזו ת'רגליים" רקדו באולפני וורנר על מגרש המכוניות של פיקסאר ונישלו אותם מהמלוכה הבלתי מעורערת של עולם האנימציה, החליטו בפיקסר להשיב מלחמה שארה. טוב אולי זה לא כל כך רומנטי כפי שאני מתאר זאת כיוון שבכל זאת נדרשים בממוצע 3 שנים של עבודה בכדי להכין סרט אנימציה ממוחשבת, אבל זה נשמע טוב לדעת שהסרט החדש של פיקסאר "Wall E" (שיצא אחרי "ראטאטוי", שיפתח את פסטיבל ירושלים) יחזיר אותם לפודיום המנצחים.

הטריילר שיצא השבוע לסרט משתייך לזן החדש של הטריילרים שנפוץ בסרטי אנימציה כמו שקרה ב- "Bee Movie" של סיינפלד, והוא טריילר של הצילומים עצמם, במקום קטעים ערוכים מהסרט עצמו. במקרה של סרטי אנימציה ההיגיון הוא בכך שעוד אין ממש תמונות מהסט ולכן אנו מקבלים בעיקר סקיצות וראיון עם אנדרו סטנטון, במאי הסרט. במיני ראיון הוא מספר על לידת הרעיון לסרט, שהתרחשה עוד ב-1994. במיני דוקמנטרי הזה אנחנו רואים סקיצות של הסרטים האחרים של פיקסאר, שעל הדרך עושים שוב יחסי ציבור לאולפן. הטריילר מתחבר לפתע לטיזר רגיל למדי שמתחיל בהבטחה האלמותית: "בקיץ הבא". תמונות ראשונות של וולי הרובוט, שמזכיר באופן מחשיד למדי את ג'וני 5 מ"תקלה מופלאה", נראות על רקע הכתוביות שמספרות שלאחר 700 שנה בהן מילא את תפקידו, הוא גילה את ייעודו. וולי מביט אל הכוכבים והלוגו (המכוער) של הסרט מופיע.

הערה נוספת, אולפני האנימציה חייבים למצוא לעצמם יצורים חדשים לעבוד איתם. רק השנה אנחנו מקבלים לפנים שני סרטי פינגווינים, בעבר היה לנו את עולם החרקים שהתחרה בין ג'וקים לנמלים וכעת הרובוט של פיקסאר משכיח את הפלופ המביך "רובוטים" מלפני שנתיים.

ציון טריילר: אנשי השיווק של פיקסאר מנסים לרגש בחוסר הצלחה משווע.

קהל יעד: כל המשפחה

המופע של סטיב

סטיב בושמי עובר את התהליך הידוע של שחקן מתבגר בהוליווד ומנסה את מזלו בבימוי. בסרטו החדש "Interview" הוא משחק עיתונאי פוליטי שכבר ראה דבר או שניים בחייו ומקבל משימה לא שגרתית, לראיין כוכבת פופ המשוחקת על ידי סיינה מילר.

למרות עלילה שנשמעת כמו סרט של נורה אפרון, הטריילר מבהיר לנו שלא כל סרט נוסחתי חייב להעליב את האינטיליגנציה. ראשית הקאסט. בושמי הוא עדיין אחד השחקנים המוערכים וסיינה מילר בוחרת את סרטיה בצורה נכונה ובהחלט מהווה ממתק לעין. הטריילר, שמקוטלג R למבוגרים בלבד, בהחלט נוטע תקוות לזכות לראות אותה מעורטלת.

כאמור, הבעיה העיקרית היא שראינו כל כך הרבה כמוהו בעבר, ואנחנו יודעים מה יקרה בסרט לרבות המשבר שיגיע חצי שעה לקראת הסוף ואחריו והסיום המרגש, שיוכיח שהפכים נמשכים שזה מוציא מעט מהחשק. מצד שני אם אתם נטולי ציניות בכל הקשור לאהבה ומערכות יחסים, כנראה שתוכלו ליהנות ולהרגיש שמחקתם תאי מוח מיותרים בצפייה.

ציון טריילר: נוסחתי אבל עושה את העבודה.

קהל יעד: זוגות ומעריצי סטיב בושמי.

שבויים

"Captivity" נראה כמו סרט Gore- סרט אימה מרובה איברים מבותרים וזוועות גראפיות - ואלישייה קות'ברט שעוד בימי "24" ידעה איך להיכנס לצרות, משחקת בו בחורה שנשבתה על ידי סאדיסט מסתורי ומנסה להימלט מהכלא המסתורי.

הנבל הקשוח, שתכנן מראש הכל לכאורה, עשה כנראה רק טעות אחת, כשבחר להתעסק עם הבת של ג'ק באוור. הטריילר עצמו, מנסה להעביר כמה שיותר זוועות בשתי דקות. מלבד הקריין המאיים, שלא תורם במיוחד, התמונות של אמצעי העינויים שמשתמש בהם הנבל עושות את העבודה בתחום המגניבות. מכיוון ששמות גדולים לא משתתפים פה והמפיקים חושקים בסרט המשך, סביר להניח שאלישיה תחלץ בסוף הסרט בעור שיניה. נקווה שלפחות היא תקיז דם כדי להגיע לכך.

ציון טריילר: זוועה

קהל יעד: חובבי אימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully