וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק איווניר עושה זאת שוב

חן רוזנק

24.6.2007 / 17:27

השחקן הישראלי יככב בתפקיד ראשי לצד ענקי הוליווד: רוברט דה נירו, ברוס וויליס ושון פן. ואתם אומרים שנותנים לנו רק תפקידי גופות

אם מישהו מכם היה צריך גושפנקא רשמית כדי להכריז על מארק איווניר כשחקן הישראלי המצליח ביותר בלוס אנג'לס, אנחנו שמחים לספק לכם את חותמת ההכשר: השחקן האקס-מקומי הולך להשתתף בסרט ליגה א' נוסף בהוליווד לצד שלל כוכבים.

בראיון בלעדי לתכנית "Y בעשר" גילה איווניר כי הוא עומד לשחק את התפקיד הראשי בקומדיה החדשה של הבמאי זוכה האוסקר בארי לווינסון (שביים גם את "איש הגשם") שתיקרא "What Just Happened?".

אחרי שבסרטו הקודם "שומר המדינה" זכה איווניר לשבחים מקאדר השחקנים שכלל את מאט דיימון, אנג'לינה ג'ולי ורוברט דה נירו, שתיפקד גם כבמאי, הפעם הנבחרת תכלול את דה נירו בשנית יחד עם ברוס וויליס ושון פן.

איווניר סיפר כי הולך לגלם את ג'וני, ישראלי חלקלק שמפיק סרטים באל.איי ועוזר לדה נירו להשיג מימון לסרטו הבא בדרכים מפוקפקות. כדי לבנות את דמותו של הישראלי הקומבינטור הוסיף איווניר לדמות סממנים ישראליים כמו לחלק צ'פחות לדה נירו בכל סצנה שהם ביחד על המסך.

במטרה לחזק את הקשר בין הכוכבים ההוליוודים לישראל, החליט איווניר לעשות ללוינסון ודה נירו מנוי על כתב העת "ארץ אחרת", אותו עורכת העיתונאית החרדית במבי שלג, שנשלח אליהם בתום הצילומים. זו בחירה פוליטית מאוד מצד איווניר, שכן המגזין הוא עיתון ימני-לאומי.

הסרט "What Just Happened?" יגיע למסכים בארצות הברית בשנה הבאה. בחודשים הקרובים אגב, יצטלם איווניר לסרט נוסף, לצידו של כוכב הסרט "בתול בן 40", סטיב קארל.

פרטים נוספים על השחקן המצליח, הערב בתכנית "Y בעשר", בערוץ יס ישראלי, ב-21:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully