וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה החזאי מבין

פיני אסקל

25.6.2007 / 10:27

פיני אסקל יושב במיזוג, צופה בתחזיות מזג אוויר, ומה הוא רואה? דני דויטש מוריד חולצה ודני רופ מפלרטט עם יעקב איילון

דני רופ בחדשות 10:

יודע כל אל גור בתחילת דרכו להצלת העולם כי ככל שהטמפרטורה תצמח, כך תעלה קרנו של דני רופ, השבשבת המתמיד. הדבר הבולט בימים האחרונים, הוא העיסוק האובססיבי בחום הנורא והגידול בזמן המסך של רופ בסיום המהדורה של חדשות 10. במקרים כאלו, יוצא רופ לשטח כדי לשאול את השאלות העיתונאיות הנוקבות ביותר, לדוגמה: - שלום אדוני, חם לך? - "לא, אני מזיע כי אני מתרגש לראות אותך", או: - איך אתה עושה קניות בחום כזה? – "צודק, עדיף למות ברעב". אבל חמור מכך – הפלרטוט הנועז של החזאי הוותיק עם יעקב אילון נעשה יותר נוח. לצערכם, אם ימשיך להיות חם, המתח המיני בין שני הסטרייטים ירקיע. אז הלו, גט א-רום, עדיף ממוזג.

דני דויטש במהדורה המרכזית של ערוץ 2:

לקראת תחילתו של השבוע המהביל הזה, ממש כשעוד היה אפשר להרגיש את העננים מחתימים כרטיס יציאה מנתב"ג, דני דויטש גמר אומר לשים קץ לשמועות בדבר היותו הפלייבוי של תחנת השירות המטאורולוגי בפתח תקווה. חשב כיצד, גרגר במוחו, ולבסוף החליט להוריד חולצה ולהצטלם בתחתוני טנגה כשברקע בריכת ילדים, שהיו עדיין במצב פעיל, למרות החום.

יותר ממחצית מצופי ערוץ 2 במוצאי שבת היו, ניתן לשער, די מרוצים מפסק הדין שגזר על עצמו, אם מחשיבים הן את הנשים, ההומואים ואת ההומואים הלטנטיים שגילו שהם כאלה רק כשראו את דויטש חשוף חזה ברונזה בוהק. אבל על פשר ההחלטה של דויטש ניתן רק לתהות: מה מביא אותו להצטלם חצי-מעורטל, במהדורת סוף השבוע לכל-המשפחה, כשבפיו אותן בשורות איוב על הקיץ הנורא שהולך לחרף חומו על ארצנו?

נתעלם מכך שדויטש הנציח את הפער התהומי כל כך בקיץ, באשר למגבלות הגרדרובה של נשים וגברים, ויותר מכל הדגיש את מכנסי הבז'-קאמל שלבשה החזאית ששידרה יום אחד אחריו, או את העובדה שחזאיות יכולות למתוח את גבולות הז'אנר, הווה אומר את גבולות התחתון, רק כשהן נכנסות להריון. גם את מניעי הרייטינג נניח בצד - הרי לא היה פרומו שהצהיר, "ואחרי הפרסומות, חשיפה ראשונה: הפטמה של דויטש", או "בשבת - החזאי הולך בננות".

על כן, ניתן להאשים רק את המסורת הפגאנית של החזאים להתאבד על האייטם שלהם ולהזדהות עם מושא הכתבה - יענו, להפגין בגופם את התחזית עצמה, משמע, שלקויי השמיעה שיצפו בתוכנית יוכלו לזהות מהן הטמפרטורות הצפויות רק על ידי ניתוח התפאורה בה החזאי בוחר להצטלם. זה התחיל, כמובן, מצילומי חוץ בחצר האחורית של רוממה בחורפי ירושלים, דרך שקופיות של גבעת האירוסים באביב, ומסתיים, ככל הנראה, בשמן דקלים מרוח על גוו של דויטש בבריכת גלי הדר בראשון לציון. החזאים צריכים להבין שמקומם הוא בין פינות הדיווח החביבות מהבורסה ועסקיהם אינם עיתונות טהורה, ואין לנו צורך בגילוי נאות של שריריו של החזאי, תרתי משמע, על מנת להסיק שעיגולי הזיעה המתרכבים לנו תחת השחי הם כאן כדי להישאר.

שגיא בשן ומנחם הורביץ ב"שש עם עודד בן עמי":

מכת חום בדרום. כתבנו שגיא בשן יושב בתוך קומביין ממוזג. והקטיושות, כלומר פצצות קסאם, גם יצאו לנוח. מסתבר שהחום מבריח למאווררים גם את מפעילי הרקטות המאיימות על עיירת הפיתוח של אלי מויאל. איזה מזל שחם. אבל במקום שיהיה מובטל – בשן, כאמור, יושב בתוך קומביין ממוזג. רגליו של מפעיל הקומביין חשופות כדי לבחון האם הלחות מאפשרת קציר חיטה יעיל. בשן נוגע בכפות הרגליים של המפעיל, מוודא. אחחח, זה היה יכול להיות חלומה הרטוב של כל מסעודה משדרות, אלמלא מסעודה מהגליל זכתה לראות את מנחם הורביץ בחלק הנגדי של מפת האיומים האוויריים של ישראל, אמנם לא עם ביקיני שובב, אבל מטר וחצי מקיאק.

חזאיות בהריון:

מה שלא יכולתם לראות במהלך סיקור החום בכל תחזיות מזג האוויר של כל הערוצים, זה את החזאיות ההריוניות, הווכסלריות. הן יושבות עכשיו בין צירים לירידת מים, לאפידורל, לקיסרי, לקורס הכנה ללידה, לנשיפה-נשיפה-נשיפה-דחיפה. הן מזיעות יותר מן הרגיל בשל הלחות התל-אביבית, מתעטשות יותר מן הרגיל בשל סטיות טמפרטורה חדות בין מזגן ללא-מזגן, עוקצות יותר מן הרגיל את הטעויות של הקולגות שנשארו מאחור באולפן. אוטוטו הן מביאות לעולם הרבה יותר חם בממוצע שנתי, איזה ילד או ילדה שיגדלו בעולם עם הרבה יותר כוחות סוס, כי אין דרך אחרת. מאוורר תקרה? פחחח. גם החזאיות רואות פרסומות. עשרים ירחי לידה אני חזאית, קניתי לאשתי, לגיסתי, לדודתי. אין על אישה ממין חזאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully